<
НОВИНИ ДНЯ: Буданов розкрив план зі знищення путінської армії в Україні  Допомога Україні від США: згідно з законопроєктом американська влада має розробити довгострокову стратегію підтримки  Виробник Iris-T анонсував передачу Україні ще однієї ЗРК найближчими тижнями  Російські кораблі створюють загрозу в Балтійському морі — очільник МЗС Швеції  Рецепт ніжного "Наполеону" з вишнею  Церковний календар на травень 2024 року: дата Великодня та інших важливих релігійних свят  Дощі чи сонце? Синоптики розповіли, якої погоди чекати в Україні на Великденьвсі новини дня
Прес-релізи
Товари та послуги
23.09.2009 19:20 22267

Колись – за партою, тепер – за кавою

Цього року, крім Першого дзвоника, в Україні з’явилось нове яскраве осіннє свято, пов’язане зі школою, але для дорослих, – День Однокласників. 12 вересня Аромоксамит кави Якобз Монарх допоміг багатьом давнім друзям зустрітись та поспілкуватись як ніколи до цього. Гостями першого в Україні Дня Однокласників стали понад 17 000 відвідувачів.

При вході до НК «Експоцентр України», де відбулося святкування, кожен із гостей отримав спеціальну позначку з номером його школи. Завдяки цьому ще здалеку можна було впізнати своїх і навіть товариші з різних куточків країни, які не бачилися зі шкільних років, легко знаходили одне одного. До того ж можна було домовитись про побачення біля Фонтана Зустрічей або залишити повідомлення для тих, з ким навчався, на спеціальній шкільній дошці біля входу чи прямо на асфальті. А після зустрічі  (запланованої заздалегідь або, навпаки, приємно несподіваної) спілкування продовжилося в одній із затишних кав’ярень під гарну музику.

Серед тисяч тих, кого привабила чарівна сила Аромоксамиту, було й багато зірок: Океан Ельзи, Скрябін, Гайтана, Друга Ріка та ManSound. Вони не тільки порадували своїми піснями, а й поділилися власними шкільними та студентськими спогадами. Як зазначили гості, свято, створене Якобз Монарх, суттєво відрізнялось від звичайного концерту, адже цікаво було не тільки біля сцени. Кожен міг відчути себе зіркою у караоке-кафе, взяти участь у численних шкільних конкурсах і просто приємно провести час з друзями в арт-кав’ярні. А з тими, хто хотів пригадати випускний бал, викладачі школи Чапкіса ділилися своїми танцювальними секретами, і сила Аромоксамиту зближувала пари в чарівному вальсі чи пристрасному танго. Можна було й поповнити шкільний фотоальбом новими світлинами, сфотографувавшись з друзями в інсценованому класі – за партою чи біля дошки. Велику популярність мали майстер-класи бариста – знавця кавових рецептів, який навчав заварювати Аромоксамитовий напій так, щоб найповніше розкрити його духмяні властивості.

Цілком імовірно, що святкування Дня Однокласників стане доброю щорічною традицією і ми ще будемо вітати друзів з Днем Однокласників, як вітаємо з Новим роком.

 

Ірина Шандарівська, директор  з маркетингу «Крафт Фудз Україна» – компанії-організатора свята, зазначає: «Зовсім не обов’язково чекати наступного Дня Однокласників, щоб побачитися знову, адже Аромоксамиту кави Якобз Монарх під силу зближувати друзів набагато частіше, збираючи їх на теплі зустрічі, створюючи приязну атмосферу для щирих розмов».
 

Дізнатися більше про перший в Україні День Однокласників Ви можете на сайті www.jacobs-odnoklasnyky.com.ua або за телефонами: 494-09-09, 8(050)-68-179-38 (Тетяна Нурісламова).

ДОВІДКА  

Кава Якобз з’явилася на українському ринку в 1998 році. Цікаві факти* успіху торгової марки на ринку України:

  • у першому кварталі 2009 року Україна стала другою після Німеччини за показником чистого доходу торгової марки Якобз Монарх (уперше в історії існування кавової категорії в Україні з 1998 року); 
  • у 2008 році торгова марка Якобз стала №1 у сегменті розчинної кави та залишалася лідером у сегменті меленої кави (у грошовому вимірі);
  • уже в 2007 році торгова марка Якобз стала №1 в роздрібному секторі ринку кави (в грошовому вимірі);
  • у 2005 році компанія «Крафт Фудз Україна» стала №1 в роздрібному секторі ринку кави загалом та утримала лідерство в сегменті меленої кави.

 

Успіх рекламної кампанії «Спілкування, що має значення», розпочатої у 2005 році з агенцією Starcom, було визнано глобальною медіа-нагородою в групі компаній Kraft Foods, а також міжнародним журналом Cream (Creative Media) у номінації «Найкраща глобальна інновація в медіа». Більше про кампанію дізнайтеся з бізнес-кейсу в книзі Філіпа Котлера «Маркетинговий менеджмент».

 

ЗАТ «Крафт Фудз Україна» (КФУ) є українським підприємством, що входить до групи компаній «Крафт Фудз Інк.», другого в світі виробника продуктів харчування. КФУ є одним із лідерів на ринку харчових продуктів України в усіх трьох категоріях, в яких представлено продукцію компанії: кава, шоколадні вироби, солоні снеки. КФУ є одним із найбільших в Україні харчових підприємств, що працює на ринку продуктів харчування України з 1994 року. До складу підприємства входять: Тростянецька шоколадна фабрика «Україна» та Вишгородська філія з виробництва чіпсів і фасування кави. З 2003 року ЗАТ «Крафт Фудз Україна» відповідає за збут продукції на ринку Молдови, а з 2005 року – на ринках Білорусі, Грузії, Вірменії та Азербайджану. А з 2008 року – ще і на ринках Казахстану, Узбекистану, Киргизстану, Таджикистану, Туркменістану та Монголії. Компанія «Крафт Фудз Україна» налічує близько 1600 працівників. Торгові марки: «КОРОНА», MILKA; Ведмедик «Барні»; «ЛЮКС»; JACOBS, MAXWELL HOUSE, CARTE NOIRE.

 

* Інформація базується на даних аудиту роздрібної торгівлі ТОВ «АСНІЛЬСЕН ЮКРЕЙН» по ринку кави у роздрібному секторі міської частини України. © ТОВ «АСНІЛЬСЕН ЮКРЕЙН», 2009.

 

Оценка материала:

4.14 / 7
Колись – за партою, тепер – за кавою 4.14 5 7
Прес-релізи / Товари та послуги
23.09.2009 19:20 22267
Еще материалы раздела «Товари та послуги»
  • Подарки и сувенирная продукция для компаний Подарки и сувенирная продукция для компаний
  • Як вибрати принт на блокнот Як вибрати принт на блокнот

    Блокнот, що має відповідний принт з брендом компанії, представляє собою один із видів друкованої поліграфічної продукції, що дуже розповсюджений. Він ідеально підходить для робочих та особистих записів, створення нотаток та нагадувань, стаючи важливим елементом іміджевої стратегії будь-якої оновленої компанії. Вироби з персоналізованим дизайном можна подарувати широкому колу осіб: колегам, керівництву, партнерам, постачальникам, клієнтам та іншим зацікавленим сторонам.

  • Ідеї для принтів на одязі Ідеї для принтів на одязі

    Идеи для принтов на одежде | Вдохновение для уникального стиля

  • Как долго потребуется для освоения английского языка Как долго потребуется для освоения английского языка

    Когда возникает желание погрузиться в изучение нового языка, часто возникает вопрос: сколько времени потребуется для его освоения? Можно ли овладеть им за несколько дней, недель или месяцев? Конечно, хочется верить, что эта цель доступна, ведь, как говорят, «главное − захотеть, и все получится». Однако давайте будем реалистами. Изучить язык за один день − это чистая фантазия. Реальным достижением будет освоение базовых приветственных выражений, ознакомление с алфавитом и основами произношения. За неделю можно рассчитывать на расширение словарного запаса благодаря изучению простых слов и фраз, а также освоение базовых грамматических правил. Через месяц вы уже сможете здороваться, представляться, составлять простые предложения и знать основные временные формы со всеми их нюансами.

  • Вода в офис, кулер для воды для дома Вода в офис, кулер для воды для дома

    Согласитесь, рабочий день у каждого начинается с кофе или чая с коллегами. Такой ритуал позволяет настроиться на продуктивное время, а также обсудить общие темы с единомышленниками. И как удобно, когда для приготовления любимого напитка не нужно ждать, пока закипит чайник. Ведь вежливое руководство, заботящееся о подчиненных, обязательно закажет воду в офис. Доставка воды – это единственный практичный способ обеспечения питьевой жидкостью не только сотрудников, но и домочадцев.