<
НОВИНИ ДНЯ: Буданов розкрив план зі знищення путінської армії в Україні  Допомога Україні від США: згідно з законопроєктом американська влада має розробити довгострокову стратегію підтримки  Перед вихідними дощів в Україні поменшає, але тепліше не стане  Чи зберігає Україна суверенітет та чи здатна ухвалювати власні рішення: думка громадян  Синоптики попереджають про сильні заморозки: де і коли суттєво знизиться температура  Україну накрило сильне похолодання: де 19 квітня будуть дощі, сніг та заморозки  Чехія планує передати Україні півтора мільйона снарядів до кінця року, - прем'єрвсі новини дня
Політика
Світ
30.01.2019 3339

Як працюють «кримські» санкції навіть в далекому Занзібарі – на прикладі танкерів, що згоріли

Із зовсім вже непрофесійного інформаційного шуму навколо пожежі на танкерах в Чорному морі досі не було ясності у найважливішому питанні – чому (???) танкер-газовоз MAESTRO (вантажопідйомність 4000 т) брав скраплений газ з аналогічного за вантажопідйомністю танкера-газовоза CANDY (4000 т) у відкритому морі. В нас спочатку навіть думки такої не було: ми вважали, що може ділився паливом для двигуна чи продуктами або віскі.

Російські ЗМІ вкинули було версію, що оператор російського ж газового терміналу в порту Темрюк відмовився працювати з MAESTRO через те, що танкер під санкціями США (сирійський список). Однак, було спростування, та й це було б надто добре, щоб бути правдою – в РФ ігнорують всі санкції.
Однак, була ж якась причина для того, що судновласник віддав наказ, щоб MAESTRO забрав газ з CANDY, а останній, за логікою, повинен був після цього повернутися до Темрюка, щоб забрати газ, приготований для MAESTRO. Саме цей наказ судновласника обох танкерів призвів до катастрофи.
Але чому ж судновласник віддав такий наказ? До речі, в руках у слідчих РФ були обидва капітани танкерів, і вони звичайно все розповіли, але в ЗМІ РФ про це ані слова.

Ось що показало власне розслідування Моніторингової групи «Майдану закордонних справ», «Інституту чорноморських стратегічних досліджень» та BSNews.
11.10.2018 морська адміністрація Занзібару (це острів-автономія у складі Танзанії) відібрала в танкера «Маєстро» танзанійський прапор з таким формулюванням:

«Доводимо до відома, що ми отримали скаргу від Морської адміністрації України про те, що ваше судно MV. MAESTRO, IMO 8810700, який наразі ходить під прапором Танзанії, незаконно і порушуючи Резолюції ООН 68/262 та 71/205 від 2014 та 2016 років відповідно, заходило до морського порту Керчі у період із 29 січня до 2 лютого 2018 року.

Оскільки наша країна є членом ООН, Танзанія зобов'язана поважати територіальну цілісність України й утримуватися від будь-яких кроків, що можуть порушувати українську суверенність.
Тому 11 жовтня 2018 року Морська адміністрація Занзібару виключила ваше судно MV. MAESTRO, IMO 8810700 зі свого реєстру за порушення суверенності України.

Це означає, що судно більше не може здійснювати свою морську діяльність під прапором Танзанії».
Після цього танкер без прапору (а йому навіть у море не можна виходити, це гірше, ніж авто без номеру, його зобов'язані затримувати всі військові кораблі) ще раз зайшов в Темрюк 06.-13.12.2018, а потім – не ризикнув, бо як без прапору відкривати кордон та проходити портовий контроль, і почав перевалку в морі, і спалив сам себе і ще одного порушника. І ще 10 моряків, що не дивилися списки суден, на які не рекомендовано працевлаштування...

До речі, морська адміністрація Занзібару – Zanzibar Maritime Authority (ZMA), як можна побачити на фото документів, неодноразово попереджувала всіх, хто зареєстрований під прапором Танзанії, що не треба під ним ходити до окупованого Кримського півострову, бо Танзанія як член ООН поважає Резолюцію ООН 68/262 от 27.03.2014 про територіальну цілісність України (хоча й утрималася під час голосування).

50969857_1864478160348055_1542971132846538752_n

50949595_1864444710351400_2677442870994010112_n

50722867_1864445247018013_7117799392693714944_n

51373586_1864445953684609_260284797778132992_n

Автор: Андрій Клименко, головред інтернет-видання BlackSeaNews

Оценка материала:

5.00 / 1
Як працюють «кримські» санкції навіть в далекому Занзібарі – на прикладі танкерів, що згоріли 5.00 5 1
Політика / Світ
30.01.2019 3339
Еще материалы раздела «Світ»