<
НОВИНИ ДНЯ: ЗСУ після отримання допомоги від США можуть почати наступальні дії - військовий експерт  Залужний залишає Україну: все про нову посаду ексголовкома ЗСУ  Чому чоловіків обмежили в консульських послугах і коли їх відновлять: роз'яснення МЗС  Синоптикиня повідомила, коли відступлять холоди і до України повернеться тепло  Тихий співагресор Росії: чотири основні сценарії загроз з боку Лукашенка та Білорусі  Куди зник Путін: майор ЗСУ здивував прогнозом  Печиво з шоколадною крихтою: дуже простий рецептвсі новини дня
29.07.2020 829

Відверто про бізнес-рейтинги, як працюють і навіщо це брендам

Голосування та зірка за першість - закладаємось, саме такі асоціації викликає думка про бізнес-рейтинги. Чи існували б конкурси кращих брендів, якби обмежувались суто цими характеристиками? Навряд. Компанії потребують об’єктивної оцінки споживача, тож на прикладі проекту «Ліга Лідерів» розкриваємо механіку роботи престижних премій.

На перший погляд, всі рейтинги тотожні: кожен проводить дослідження та визначає лідерів. Насправді, видатні конкурси на кшталт «Вибір року», «Канські леви» тощо, об’єднані лише спільною метою — задавати високі стандарти індустрії та скорочувати шлях споживача до покупки.

Для реалізації таких амбітних цілей конкурси потребують високого кредиту довіри та  переконливих аргументів. Щоб гарантувати прозорість та отримати об’єктивні результати дослідження, відповідальні рейтингові проекти замовляють дослідження у відомих компаній. Приміром, аналіз споживчих уподобань для «Ліга Лідерів» проводить міжнародна компанія Ipsos, яка вже більше 30 років підтверджує кришталеву репутацію.

Що таке відповідальний рейтинговий проект?

Участь у бізнес-рейтингу з подальшим озвученням результатів — справа серйозна. Тому довіряти варто лише конкурсам, які надають:

●       Прозорий спосіб включення торгових марок в список учасників.

●       Чітко сформульовані категорії та номінації.

●       Зрозумілий принцип вибору кращих.

●       Об’єктивну та прозору методологію вибору.

●       Мотивуючі інструменти для подальшого розвитку ТМ.

Натомість конкурс, як от «Ліга Лідерів», надає переможцям право використовувати відзнаку на упаковці товарів і промо матеріалах + набір дієвих інструментів для подальшого просування бізнесу. Інвестуючи у PR-пакет, бренд отримує ряд очевидних «плюшок».

1. Комунікацію зі споживачем.

Відзнака рейтингу на упаковці товару спрощує покупцю муки вибору. Адже вона є маркером симпатії більшості споживачів до торгової марки. Відповідно, в якості її продукції можна не сумніватись.

2. Конкурентну перевагу

Реклама рекламою, а конкуренція — ось справжня рушійна сила торгівлі. Компанії не шкодують бюджетів на аналіз роботи конкурентів, а маркетологи сил на кожний позитивний відгук.

3. Інформаційний привід

Красива та продумана PR-кампанія виконує ряд задач. Це і підвищення ефективності продажів, і впізнаваність бренду, і налагодження зв’язку з аудиторією. Для втілення релевантної рекламної активності потрібен цікавий інфопривід. І перемога в престижному конкурсі є історією, яку хочуть чути споживачі.

4. HR-бренд

Хто сказав, що новий статус компанії  —це  інструмент суто зовнішньої комунікації?  Перемога в престижному рейтингу викликає гордість колективу та зміцнює корпоративний дух.

Доречно відмітити: в рамках нашого проекту, разом з пакетом PR-інструментів та всіма перевагами, бренд отримує ще й статус соціально-відповідальної компанії. Переможці рейтингу «Ліга Лідерів» стають членами «Клубу Добрих Справ», який об’єднує бізнес спільноту ідеями благодійності. В рамках доброї  ініціативи, частина внесків за участь у конкурсі йде на допомогу будинкам престарілих.

Проект «Ліга Лідерів» — це інструмент, що драйвить маркетинг компаній. Якщо бренд сумлінною працею завоював симпатію споживачів, про це варто знати кожному. Адже для споживача — це впевненість у правильному виборі, а торговій марці — можливість стати взірцем на ринку та посилити позиції.

Більше про бізнес-рейтинг «Ліга Лідерів» тут: https://ligalideriv.com.ua, https://www.facebook.com/LigaLiderivUkraine.

Оценка материала:

5.00 / 1
Відверто про бізнес-рейтинги, як працюють і навіщо це брендам 5.00 5 1
Бізнес / Ринки та компанії
29.07.2020 829
Еще материалы раздела «Ринки та компанії»