Бизнес
КСО
06.10.2014 1261

Дослідження «Роль бізнесу в розвитку країни: корпоративні історії»

  Вiзьмiть участь в опитуваннi i розкажiть про активну позицiю вашого бiзнесу в розвитку України. Ми хочемо, щоб був почутий голос бiзнесу!

Центр «Розвиток КСВ» (надалі - Центр) готує публікацію "Роль бізнесу в розвитку України: корпоративні історії".
Мета публікації - задокументувати роль бізнесу в розвитку України. Для дослідження внеску компаній та збору історій Центр розробив Анкету. Відповіді будуть використані в аналітиці, а практики - надруковані в публікації "КСВ в конфліктні часи", яка буде презентована як в Україні (20.11.2014), так і за її межами.
Відповіді є конфіденційними, тому назва компанії буде вказана ТІЛЬКИ за Вашою згодою. Заповнення Анкети займе 20-30 хвилин. Дедлайн для заповнення - 15.10.2014
Дослідження відбувається в рамках VI Національного Конкурсу кейсів з КСВ "Корпоративна соціальна відповідальність в конфліктні часи". Партнери – компанії EY і ДТЕК.
Інтелектуальний партнер – Києво-Могилянська бізнес-школа. Інформаційний партнер – Контракти.
Просимо вас  надіслати заповнену анкету на мейл: ld@csr-ukraine.org (044 ) 292 02 48. Сайт Центру - www.csr-ukraine.org.
ЗАВЧАСНО ДЯКУЄМО!

1. На Ваш погляд, чи повинен бізнес приймати активну участь в розвитку країни, окрім сплати податків?
  • так
  • ні
  • ще не знаю
  • інша думка (напишіть, будь ласка)
2. Як Ваша компанія (як організація) приймала участь у подіях в країні в 2014 році?
  • ми просто розвиваємо наш бізнес
  • допомагали Майдану
  • допомагаємо армії
  • допомагаємо вимушеним переселенцям
  • приймаємо участь у розробці нових законів та інших нормативних актів
  • допомагаємо звільненим містам
  • компанії мають залишатися аполітичними
  • інвестуємо в розвиток співробітників
  • інвестуємо в безпеку співробітників
  • Інший варіант (будь ласка, напишіть)
3. На Ваш погляд, чи змінюється роль бізнесу в конфліктні часи
  • так, вона становиться більш важливою
  • ні, не змінюється
  • компанія має залишатися аполітичною
  • роль компанії зменшується
  • інший варіант (будь ласка, добавте):
4. На Ваш погляд, якою має бути соціальна відповідальність компаній в конфліктні часи в Україні (оберіть три важливі характеристики)
  • компанія має більш уваги приділяти боротьбі з корупцією
  • компанія повинна виходити з офшорів та реєструватися в Україні, щоб сплачувати більше податків
  • компанія має турбуватися про своїх співробітників, особливо тих, хто в зоні конфлікту
  • компанія має допомагати про боно (безкоштовно) в розробці законопроектів
  • компанія повинна сплачувати податки
  • компанія повинна заборонити хабарі та не давати їх для "швидкого вирішення питань"
  • компанія має вкладати кошти в енергоефективність
  • компанія має допомагати мобілізованим або членам їх родин
  • компанія має не забороняти своїм співробітникам допомагати армії (в робочий час)
  • компанія має допомагати армії (через волонтерів)
  • компанія має залучати споживачів до підтримки армії
  • компанія має використовувати в своїй комунікації патріотичні повідомлення
  • компанія має допомагати звільненим містам (школам, університетам, і т.п.)
  • компанія має інвестувати в стратегічні напрями: інновації, розвиток освіти, охорону здоров'я і т.п.
  • компанія має проводити тренінги для своїх співробітників з безпеки
  • інший варіант відповіді (запишіть)
Блок 1. ВАША КОМПАНІЯ І МАЙДАН
5. Чи приймала Ваша компанія або співробітники участь в Майдані
  • так
  • ні
  • не знаю
6. Як Ваша компанія допомагала Майдану?
  • фінансово
  • співробітники-волонтери
  • продукти
  • речі (одяг, ковдри, зв'язок) та інше
  • транспорт
  • гнучкий графік роботи, можливість піти у відпустку
  • публічні заяви щодо підтримки
  • Інше (напишіть, що)
7. Опишіть, як відбувалася ця допомога? (можна надіслати історію з сайту компанії, ЗМІ, в т.ч. корпоративних ЗМІ, якщо можна з посиланням)
8. На яку приблизно суму (в т.ч. транспортом, і т.п.) або якою кількістю товарів компанія допомогла
9. Як би Ви описали вплив Майдану на поведінку компанії та її співробітників
Блок 2. ВАША КОМПАНІЯ І АТО
10. Чи допомагала Ваша компанія армії?
  • так
  • ні
  • компанія не повинна підтримувати воєнні дії
11. Якщо так, то як Ваша компанія допомагала армії?
  • закупівлею захисного спорядження для солдат
  • наданням транспорту
  • фінансово
  • Інша відповідь:
12. Опишіть, як відбувалася ця допомога? (можна надіслати історію з сайту компанії, ЗМІ, в т.ч. корпоративних ЗМІ, якщо можна - з посиланням)
13. На яку приблизно суму (в т.ч. транспортом, і т.п.) або якою кількістю товарів компанія допомогла?
14. Чи допомагала Ваша компанія вимушеним переселенцям?
  • так
  • ні
  • не знаю
15. Якщо Ваша відповідь "так", то як допомагала компанія вимушеним переселенцям?
  • вивозили своїх співробітників
  • вивозили мешканців міст
  • транспортом
  • продуктами
  • волонтерами-співробітниками
  • фінансово
  • безкоштовними консультаціями
  • речами
  • вивозили співробітників та членів їх сімей
  • Інший варіант:
16. Чи є у компанії мобілізовані співробітники? Якщо "так", то скільки? Як їм допомагає компанія?
17. Чи проводила компанія релокацію (переміщення співробітників в інше безпечне місце)? Опишіть, як це відбувалось.
18 На яку приблизно суму (в т.ч. транспортом, консУльтаціямиі т.п.) або якою кількістю товарів компанія допомогла? Скільки людей вивезла? (у відповіді - важливі кількісні результати)&
19. Опишіть, як відбувалася ця допомога? (можна надіслати історію з сайту компанії, ЗМІ, в т.ч. корпоративних ЗМІ, якщо можна з посиланням)
20. Яку роль відіграв керівник (керівництво) компанії у цій допомозі?
  • ініціювали
  • підтримали
  • самоусунулись
  • заборонили
  • інша відповідь: опишіть
21. Чи є в Вашій компанії план на випадок воєнних дій?
  • так
  • ні
  • не знаю
22. На Ваш погляд, що є важливим у комунікаціях зі співробітниками в конфліктні часи?
Блок 3. ВАША КОМПАНІЯ І ЗВІЛЬНЕНІ МІСТА
23. Чи допомагає компанія звільненим містам? Якщо "так", то опишіть, що компанія робить
Блок 4. ВАША КОМПАНІЯ І РОЗВИТОК УКРАЇНИ
24. Окрім вищеназваного, опишіть, будь ласка, що Ваша компанія сьогодні робить для розвитку України? Можливо, запускає патріотичні бренди для споживачів, або соціальний маркетинг, або приймає участь у консультуванні (безкоштовно) уряду?

КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ
25. Чи хотіли би, щоб назва Вашої компанії використовувалася в публікації?
  • так
  • ні
  • так, але зв'яжіться зі мною для уточнення за телефоном (надайте номер телефону)
26. Напишіть будь ласка Ваше прізвище і посаду:
27 Напишіть, будь ласка, Вашу компанію:
28 Напишіть, будь ласка Ваші контакти (телефон та мейл), за яким з Вами можна звязатися та уточнити деталі
ЗАВЧАСНО ВАМ ДЯКУЄМО!

Оценка материала:

3.00 / 2
Дослідження «Роль бізнесу в розвитку країни: корпоративні історії» 3.00 5 2
Бизнес / КСО
06.10.2014 1261
comments powered by Disqus
Еще материалы раздела «КСО»
  • Лучшие математики Европы среди школьников получили награды от «Киевстар» Лучшие математики Европы среди школьников получили награды от «Киевстар»

    Национальный мобильный оператор «Киевстар» в рамках социальной инициативы по поддержке образования в Украине поздравил учеников харьковского и киевского лицеев, которые завоевали множество наград International Mathematical Olympiad’2015 и в командном зачете стали первым в Европе. Шестеро талантливых лицеистов получили в подарок от президента компании современные планшеты с 3G-интернетом.

    Бизнес / КСО 21.07.2015 960
  • Чернівецький школяр став українським фінансовим генієм Чернівецький школяр став українським фінансовим генієм

    Випускника Глибоцького ліцею з Чернівців Богдана Славуту визнано фінансовим генієм серед українських школярів. За перемогу у всеукраїнській фінансовій олімпіаді школяр отримав 50 000 гривень на подальшу освіту, повідомили Контрактам у прес-службі банку.

    Бизнес / КСО 20.05.2015 8618
  • Українці підтримують проведення масштабних прибирань в країні Українці підтримують проведення масштабних прибирань в країні

    В останню суботу квітня українці вийшли на масштабне прибирання в рамках всесвітнього руху Let's Do It, World!, який охоплює понад 100 країн світу і близько 10 млн учасників. Щоб визначити подальші перспективи цієї та подібних ініціатив в Україні, партнер заходу Кондитерська фабрика «Ярич» провела соцопитування, повідомляють Контракти.

    Бизнес / КСО 18.05.2015 1850
  • Бренд Латвии: История одного успеха Бренд Латвии: История одного успеха

    Этот проект будет информировать о том, как другие страны разрабатывали свои бренды. Инициатива принадлежит Ukraine Country Brand, Центру «Развитие КСО» и порталу «Контракты». Сегодня мы поговорим о бренде Латвии, стране в двух часах полета от Киева.

    Бизнес / КСО 14.05.2015 1461
  • КФ «Ярыч» — партнер Всеукраинской акции «Сделаем Украину Чистой!-2015» КФ «Ярыч» — партнер Всеукраинской акции «Сделаем Украину Чистой!-2015»

    Уже пятый год подряд украинцы выходят на масштабную уборку в рамках всемирного движения Let's Do It, World!, которое охватывает более 100 стран мира и около 10 млн участников. «Подсластить» общенациональный субботник на этот раз помогла Кондитерская фабрика «Ярыч».

    Бизнес / КСО 29.04.2015 640