Життя та Стиль
Суспільство
Володимир Остапчук вперше набив тату і присвятив його гіпершоу «МАСКА»
Масштабне шоу «МАСКА» стало найкращою розважальною програмою від початку року на українському телебаченні, щосуботи збираючи біля екранів телевізорів мільйони глядачів. І загадкові учасники, і зіркові детективи, і ведучий кожного ефіру вражали своїми виступами, версіями й образами. А після гранд-фіналу проєкту, який вийшов в ефірі каналу «Україна» минулої суботи, Володимир Остапчук набив перше у своєму житті татуювання – з логотипом гіпершоу «МАСКА».
Упродовж трьох місяців Володимир Остапчук дивував оригінальними перевтіленнями в найяскравіших героїв світового кінематографу. Глядачі каналу «Україна» відзначали професійність, гумор і артистичні навички ведучого. Спеціально для шоу «МАСКА» Остапчук навчився їздити на роликових ковзанах, осідлав байк, літав над сценою і навіть перевтілювався в жінку. Сам Володимир каже, що у захваті від нового досвіду, який йому подарував цей грандіозний проєкт, і вирішив не зупинятися в експериментах.
«Я зізнався в коханні гіпершоу «МАСКА» оригінальним чином – набив собі тату. Прямо на грудях – ось така любов до нашого феєричного шоу! – зізнається ведучий Володимир Остапчук. – Це перше в моєму житті татуювання, і з’явилось воно саме завдяки цьому проєкту. «МАСКА», я тебе люблю!»
Про це Володимир Остапчук розповів у спеціальному випуску шоу «МАСКА» на каналі «Україна», де і продемонстрував тату на грудях. А чи залишиться назавжди це татуювання на тілі ведучого, глядачі дізнаються вже у другому сезоні гіпершоу.
Нагадаємо, команда гіпершоу вже працює над неймовірними образами для другого сезону. Наразі тривають активні обговорення, які маски візьмуть у ньому участь. Серед претендентів: Акула, Фенікс, Фурія, Картопля, Жираф, Робот, Гуманоїд, Пальчик, Котик, Мавка і навіть Колода. Також канал «Україна» пропонує своїм глядачам долучитися до створення фантастичних образів. Можливо, саме вашу маску ми побачимо у другому сезоні гіпершоу. Надіслати свої ескізи можна на електронну адресу casting@trkua.tv
Шоу «МАСКА» на каналі «Україна» стало найпопулярнішою розважальною програмою року на українському телебаченні*. Охоплення всіх випусків шоу в ефірі каналу «Україна» досягло 14,5 млн. глядачів**. За аудиторією 18+ (міста 50 тис.+), середні показники шоу становили: частка (shr%) – 23,72%, рейтинг (rat%) – 8,92%, піковий показник частки сягнув 36,94%. ***