<
НОВИНИ ДНЯ: Фінансовий гороскоп на тиждень: на кого зі знаків зодіаку чекає прибуток 20-26 травня  Що зірки нам пророкують: гороскоп на 20-26 травня 2024 року  Погода на літо 2024: чи буде сильна спека в Україні  Чи заборонять в Україні Telegram – що кажуть в ГУР  Danone виходить з ринку Росії  Справжнє тепло повертається: синоптики потішили прогнозом погоди на 20 травня  "Найкращий боєць у сучасній історії": реакція боксерського світу на перемогу Усика над Ф'юрівсі новини дня
15.07.2021 529

Євросоюз готується відправити бензинові автомобілі на смітник

Європейська комісія хоче припинити продаж нових бензинових і дизельних автомобілів до 2035 року відповідно з масштабним планом по боротьбі зі зміною клімату, оприлюдненими в середу.

Відповідно до одного з дюжини законопроектів, оприлюднених в Брюсселі, викиди від автотранспортних засобів повинні скоротитися на 55 відсотків до 2030 року і впасти до нуля до 2035 року, повідомляє ZN.ua.

«В результаті всі нові автомобілі, зареєстровані з 2035 року не матимуть викидів», - йдеться в заяві.

На практиці це означатиме, що всі автомобілі і легкі фургони, продані з цієї дати, будуть електричними автомобілями на батарейках, що в даний час складає менше десятої частини нових реєстрацій в ЄС.

Цей крок напевно зустріне лютий опір з боку галузевого лобі, оскільки він проходить через інтенсивний процес переговорів, розробки та розгляду в Європейському парламенті.

Європейська асоціація виробників автомобілів (ACEA) заявила, що підтримує зусилля щодо зниження викидів вуглецю в ЄС до 2050 року, як це передбачено проектами законів про клімат.

«Однак заборона однієї технології не є раціональним кроком вперед на цьому етапі», - додав він, маючи на увазі плани по скороченню викидів від дорожнього руху до нуля до 2035 року.

Група тиску «Транспорт і навколишнє середовище» вітала цей план як «поворотний момент» для екологічного автомобілебудування.

Але виконавчий директор Вільям Тодтс попередив: «Проблема в тому, що автовиробникам доведеться почати продавати чистіші автомобілі тільки в 2030 році.

«Наша планета не може дозволити собі ще дев'ять років гучних розмов, але мало дій з боку автомобільної промисловості».

І такі держави-члени, як Франція, Німеччина, Іспанія і Італія, проявляють обережність, в великих секторах яких виробляються традиційні автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння і гібриди, що забезпечують створення сотень тисяч робочих місць.

Політики побоюються, що автомобілісти побачать зростання цін на паливо в результаті податків на викиди вуглецю і в міру того, як вони будуть змушені продавати своїх пожирачів бензину і купувати нові електромобілі.

Але президент Європейської комісії Урсула фон дер Ляйен наполягала на тому, що перехід життєво важливий, якщо Європа хоче досягти цілей зі скорочення викидів, і що громадськість об'єдналася за цим.

«Близько дюжини великих автомобільних компаній як в Німеччині, так і в інших країнах Європи оголосили, що вони збираються переключити свій парк на автомобілі виключно без викидів», - зазначила вона.

«Ми бачимо, що люди хочуть цих розробок, число передплатників на електромобілі значно збільшилася», - сказала вона, зазначивши, що ринок США потроївся за останній рік.

Олівер Зіпсе, президент лобістської групи ACEA і виконавчий директор BMW, підкреслив, що план буде успішним тільки при наявності обов'язкових цілей по нарощуванню інфраструктури зарядки і заправки у всіх країнах-членах.

Моторизований автомобільний транспорт - найпоширеніший спосіб пересування європейців, але на нього припадає 15 відсотків викидів парникових газів в блоці, і Брюссель прагне до 2050 року домогтися нульового рівня викидів вуглецю.

Економічні наслідки пандемії коронавируса сильно вдарили по ринку дорожніх транспортних засобів, але електромобілі стали винятком із-за прискорення зростання.

Автомобілі на батарейках склали вісім відсотків нових реєстрацій в Західній Європі за перші п'ять місяців цього року, з 356000 нових автомобілів, що більше, ніж за весь 2019 рік.

Прийдешні нові правила посилять цю тенденцію, оскільки вони не тільки приречені на загибель класичних бензинових і дизельних двигунів, але і витіснять гібридні і гібридні моделі з підзарядкою.

Колись вони розглядалися як перехідна технологія, ключовий продукт для галузі, в якій працює 14,6 мільйона робочих в Європі.

Оценка материала:

5.00 / 1
Євросоюз готується відправити бензинові автомобілі на смітник 5.00 5 1
Бізнес / Ринки та компанії
15.07.2021 529
Еще материалы раздела «Ринки та компанії»