НОВОСТИ ДНЯ: Астрофізики виявили у нашій галактиці незвичний об’єкт  Телескоп NASA показав сферичне скупчення у сузір’ї Тукан  Археологи виявили стародавній череп зі слідами хірургічної операції: йому більше 2000 років  Вперше за 20 років. Український корабель відправляється в експедицію в Антарктиду  Китайський супутник відбуксував інший апарат на «поховальну орбіту»  Снегопады накроют всю Украину: какая будет погода на выходные  Українські миротворці з вертольота знищили базу бойовиків у Конговсе новости дня
Политика
Европа
28.11.2021 456

Молдова продовжила режим надзвичайної ситуації до 15 січня

У Молдові режим надзвичайної ситуації у сфері охорони здоров'я, запроваджений у зв'язку з пандемією коронавірусу, продовжили до 15 січня.

Як передає Укрінформ, про це повідомляє NewsMaker.

Це рішення ухвалила Національна надзвичайна комісія громадського здоров'я, вказавши, що епідемічна ситуація у країні залишається тривожною.

Таким чином, у Молдові зберігаються усі чинні обмеження - залежно від того, до якої зони епідемічної небезпеки віднесено конкретний населений пункт.

При цьому зазначається, що наразі у Молдові не залишилося районів у червоній зоні поширення COVID-19.

Окремо уточнюється, що у районах, де діє помаранчевий рівень COVID-небезпеки, студенти вишів та коледжів зможуть складати іспити в очному режимі.

За останніми даними, у світі виявили понад 261,3 млн випадків COVID-19. Померли 5,12 млн осіб, одужали трохи більше 236 млн.

Молдова продовжила режим надзвичайної ситуації до 15 січня 5.00 5 1