НОВОСТИ ДНЯ: Астрофізики виявили у нашій галактиці незвичний об’єкт  Телескоп NASA показав сферичне скупчення у сузір’ї Тукан  Археологи виявили стародавній череп зі слідами хірургічної операції: йому більше 2000 років  Вперше за 20 років. Український корабель відправляється в експедицію в Антарктиду  Китайський супутник відбуксував інший апарат на «поховальну орбіту»  Снегопады накроют всю Украину: какая будет погода на выходные  Українські миротворці з вертольота знищили базу бойовиків у Конговсе новости дня
Политика
Украина
08.12.2021 236

Війна на Донбасі: шість обстрілів, без втрат

Упродовж минулої доби, 7 грудня, з боку російсько-окупаційних військ зафіксовано 6 порушень режиму припинення вогню, 1 з яких із застосуванням забороненого Мінськими домовленостями озброєння.

Як повідомляє пресцентр штабу ООС, в напрямку Майорська окупанти вели вогонь з автоматичних станкових гранатометів. Під обстріл потрапили околиці населеного пункту, внаслідок чого пошкоджено приватний житловий будинок. Втрат серед цивільного населення немає.

В бік Новоолександрівки російські найманці здійснили обстріл з гранатометів різних систем, великокаліберних кулеметів та іншої стрілецької зброї.

Поблизу Південного ворог застосував міномети калібру 120 мм та стрілецьку зброю.

В районі Нью-Йорку противник вів обстріл з гранатометів різних систем та стрілецької зброї.

Біля Причепилівки окупанти відкривали вогонь з вогонь автоматичних станкових та підствольних гранатометів.

Втрат серед військовослужбовців Об’єднаних сил немає.

Станом на 7 годину ранку, 8 грудня, порушень режиму припинення вогню з боку російсько-окупаційних військ не зафіксовано.

Війна на Донбасі: шість обстрілів, без втрат 5.00 5 1