Політика
Світ
Повна ізоляція. Які країни закривають небо для російських літаків
Европейські держави продовжують закривати своє небо для Росії
Країни ЕС одна за одною заявляють про заборону польотів російської авіації у своєму повітряному просторі. Украерорух веде консультації щодо закриття всього повітряного простору ЄС для літаків країни-агресора після вторгнення Росії в Україну.
По це повідомляє TRAVEL РБК-Україна з посиланням на офіційну сторінку Державного підприємства "Украерорух" у Facebook.
Міністерство інфраструктури звернулось до Міжнародної організації повітряного транспорту (IATA) з проханням підтримати звернення України щодо виключення російських авіаперевізників з усіх інституцій асоціації. Йдеться про BSP, Clearing House, MITA, Interline.
Країни, які закрили або збираються закрити небо:
- Латвія
- Литва
- Естонія
- Румунія
- Словенія
- Фінляндія
- Німеччина
- Великобританія
- Чехія
- Польща
- Румунія
- Болгарія
- Італія
- Австрія
- Бельгія
- Данія
- Норвегія
- Швеція
- Ірландія
Також повідомляється, що Нідерланди та Франція прийняли рішення закрити небо для російських літаків.
Що означає закриття повітряного простору для рейсів російських літаків
Всі повітряні судна з ліцензією, виданою РФ, не можуть входити в суверенний повітряний простір цих країн. Про свої наміри вже заявили й інші країни, зазначається на сторінці "Украерорух".
"Однозначно можемо говорити про повну втрату РФ міжнародного авіасполучення. А це тягне за собою втрату величезної кількості робочих місць високоспеціалізованого персоналу, втрату цілих галузей як туризму, агентського ринку, так і вантажних перевезень, технічних галузей", - пояснює наслідки експерт з авіаційного права Андрій Гук в коментарі РБК-Україна.
За його словами, російським літакам не буде куди летіти на захід, крім Білорусі. Також наслідками буде заборона постачати літаки та запчастини до РФ.
"Лізингові компанії та страхові вже відмовляються працювати з РФ. Тому в Росії залишаються тільки свої старі літаки. Є варіант, що авіакомпанії не повернуть літаки в ЄС та лізингодавцям, але без техобслуговування та запчастин літатимуть вони не довго", - пояснює фахівець.