Бізнес
Економіка
У "Столічної водки" терміновий ребрендинг: тепер жодного натяку на Росію
Компанія Stoli Group, яка виготовляє популярну на Заході горілку під маркою "Столічная водка", терміново проводить ребрендинг своєї продукції, аби компанія ніяк не асоціювалася з Росією.
Про це повідомляє CNN. Пише pravda.com.ua.
Засновник Stoli Group, мільярдер Юрій Шефлер, утік з Росії ще у 2000 році. Він гостро критикував владу Володимира Путіна. Наразі Шефлер виступає "палким критиком" війни, яку Росія розв'язала проти України.
Сама горілка Stoli Group весь час виготовлялася в Латвії, проте на ринку позиціонувала себе як "російський продукт". Аби надалі не асоціюватися з країною-агресором, "Столічная" надалі буде називатися просто Stoli.
Раніше Stoli Group повідомила, що не буде використовувати російську сировину для виробництва горілки. Усі складові там планують імпортувати зі Словаччини.
Як передає CNN, Stoli Group зіткнулася з труднощами щодо реалізації своєї продукції, особливо у США.
Влада американських штатів від Огайо до Нью-Гемпширу закликає негайно прибрати з полиць магазинів усю російську продукцію або продукцію, пов'язану з Росією. Під такі санкції потрапила й латвійська "Столічная".
Ринок горілки у США оцінюється 7 млрд дол на рік. Лише близько 1% горілки має російське походження. Більшість американської горілки виготовляється в США.