НОВИНИ ДНЯ: Мокрий сніг і різкі перепади температури: яку погоду в Україні очікувати 23 листопада  У РФ припинили польоти половина літаків Airbus: у чому причина  Нові відстрочки, МСЕК та реєстр для військових. Як зміниться мобілізація в Україні  На вихідних Україні прогнозують від -4 до +13, у суботу - дощі з мокрим снігом  З натяком на Storm Shadow. У ЗСУ підтвердили удар по командному пункту в Курській області  Путін визнав удари ATACMS та Storm Shadow по Росії  Велика Британія готова воювати з РФ у Східній Європі: генерал назвав умовувсі новини дня
Бізнес
Економіка
26.06.2022 553

Не тільки патріотизм: чому українські бренди зараз мають шанс на "стрибок"

Українські бренди зараз можуть зробити якісний стрибок на попит своєї продукції. Це пов'язано не тільки з хвилею патріотичних настроїв, а й на тлі призупинення роботи зарубіжних компаній.

Про це в колонці для РБК-Україна розповів голова Української ради торгових центрів (УРТЦ) Максим Гаврюшин.

Він зазначив, що дуже схожі тенденції спостерігалися у 2015-2016 роках, коли на ринку з'явилися або збільшили свою частку такі українські бренди одягу як VOVK, Must Have, Goldi, a.Tan та інші.

"Тим більше що зараз, після остаточного відходу російських операторів, в успішних торгових центрах починають з'являтися якісні торгові площі, попит на які з об'єктивних причин невеликий. Цим вже зараз намагаються скористатися деякі українські бренди. І вони дійсно можуть в цьому досягти успіху", - припускає Гаврюшин.

Оценка материала:

5.00 / 2
Не тільки патріотизм: чому українські бренди зараз мають шанс на "стрибок" 5.00 5 2
Бізнес / Економіка
26.06.2022 553
Еще материалы раздела «Економіка»