НОВОСТИ ДНЯ: Це не картопляні оладки! Ось як насправді потрібно готувати деруни  Прогноз погоди на вихідні 13–14 серпня: Захід — із грозами, на Сході — виснажлива спека  Преображення Господнє 2022: що це за свято, традиції, що можна і не можна робити, сильна молитва  "У них більше жодної надії не залишилося": російський опозиціонер розповів про паніку в Кремлі через провал в Україні  Перед вихідними в Україні зміниться погода: прогноз на 12 серпня  В Україні шалено злетів попит на електромобілі: топ-5 "зелених" моделей, яким віддавали перевагу в липні  У ЄС набули чинності нові правила щодо українських посвідчень водія для біженціввсе новости дня
Бізнес
Економіка
26.06.2022 284

Не тільки патріотизм: чому українські бренди зараз мають шанс на "стрибок"

Українські бренди зараз можуть зробити якісний стрибок на попит своєї продукції. Це пов'язано не тільки з хвилею патріотичних настроїв, а й на тлі призупинення роботи зарубіжних компаній.

Про це в колонці для РБК-Україна розповів голова Української ради торгових центрів (УРТЦ) Максим Гаврюшин.

Він зазначив, що дуже схожі тенденції спостерігалися у 2015-2016 роках, коли на ринку з'явилися або збільшили свою частку такі українські бренди одягу як VOVK, Must Have, Goldi, a.Tan та інші.

"Тим більше що зараз, після остаточного відходу російських операторів, в успішних торгових центрах починають з'являтися якісні торгові площі, попит на які з об'єктивних причин невеликий. Цим вже зараз намагаються скористатися деякі українські бренди. І вони дійсно можуть в цьому досягти успіху", - припускає Гаврюшин.

Оценка материала:

5.00 / 2
Не тільки патріотизм: чому українські бренди зараз мають шанс на "стрибок" 5.00 5 2
Бізнес / Економіка
26.06.2022 284
Еще материалы раздела «Економіка»