НОВИНИ ДНЯ: Путін продовжує мілітаризацію російської молоді: в ISW оцінили наміри диктатора  Прем'єр Грузії пригрозив президентці в'язницею, якщо та залишиться на посаді  Фінал війни наближається: чотири сценарії для України  Салат "Шуба", але з оригінальним інгредієнтом: здивуйте гостей за новорічним столом  Собор Пресвятої Богородиці 2024 року: коли, історія, традиції та сильна молитва  Майже 20% усього експорту: названі найпопулярніші в Україні вживані авто з США  Чи заборонили остаточно мобілізацію після 50 років: у Верховній Раді поясниливсі новини дня
15.08.2022 1241

Польські та турецькі бренди вже повернулися на ринок України, невдовзі прийдуть й інші - експерт

В Україні незабаром можуть відновити роботу бренди, які призупиняли її через війну.

Як передає Укрінформ, про це в ефірі Українського радіо розповів голова Української ради торгових центрів (УРТЦ) Максим Гаврюшин.

"Крім McDonald’s, в Україні вже відкрилося багато інших брендів, які, можливо, зробили це не так гучно. На початку липня відкрився Adidas, і це залишилося поза увагою ЗМІ. Це була знакова подія зокрема й для McDonald’s. Також додам, що не так багато брендів ще не відновили свою роботу: польські, турецькі бренди вже повернулися на ринок України. Фактично, серед тих, хто ще не відновив свою роботу, перебувають бренди компанії Inditex: Zara, Pull & Bear, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti, а також H&M. Це останні великі компанії, що не працюють в Україні", - розповів Гаврюшин.

Він зазначив, що основним критерієм, який гальмує повернення цих компаній на український ринок, є бюрократія.

"Для цих компаній дуже важливим є фактор безпеки своїх співробітників. Я знаю, що українські офіси дуже наполегливо звертаються до головних офісів з проханнями розпочати роботу. Адже компанії протягом майже 6 місяців не мають змоги заробляти, хоча, наскільки я знаю, зарплату працівникам виплачували. <...> Я вважаю, що ще цього року, цього сезону нас чекають цікаві відкриття, і компанії, які ще не відкрилися, можуть цього року відновити свою роботу. Спочатку це стосуватиметься Києва та регіонів, де не ведуться активні бойові дії", - зауважив Гаврюшин.

Він зазначив, з початком роботи окремих брендів на території України відновлюється та буде відновлюватися в майбутньому й торгівля онлайн.

У тих обласних центрах, де немає змоги відкритися, поблизу яких ведуться бойові дії, як, наприклад, у Дніпрі чи Запоріжжі, Харкові, буде працювати можливість купити речі через інтернет.

"Асортимент товарів не зміниться. Ті бренди, які зараз будуть відкриватися, будуть залишати той самий асортимент товарів, як і в магазинах в Європі. Це будуть ті ж товари, які б вони завозили, якби не було війни. Тобто це будуть нові колекції, які зараз продаються в Польщі або іншій європейській країні", — повідомив голова Української ради торгових центрів.

Як повідомляв Укрінформ, ухвалено рішення про поетапне відкриття ресторанів мережі McDonald’s, починаючи з Києва та західних областей.

Оценка материала:

5.00 / 2
Польські та турецькі бренди вже повернулися на ринок України, невдовзі прийдуть й інші - експерт 5.00 5 2
Бізнес / Ринки та компанії
15.08.2022 1241
Еще материалы раздела «Ринки та компанії»