НОВОСТИ ДНЯ: У Тихому океані утворився острів, який швидко збільшується: NASA показало фотографію  "Чи то президент — ідіот, чи старець — несправжній": зустріч Путіна з шаманом на Валдаї не увінчалася успіхом  Прогноз інфляції на 30%: насамперед зросте ціна на продукти  "Зараз не 1812, 1914 або 1941 рік": в ISW назвали "промахи" Путіна щодо "спецоперації" і мобілізації  Мобілізованих росіян кинуть на війну майже без підготовки - британська розвідка  Битва за Лиман: військовий експерт пояснив, чому вона важлива для ЗСУ  Якщо США передадуть Україні танки, це зроблять і країни ЄС – Зеленськийвсе новости дня
19.08.2022 728

Ткаченко прогнозує суттєві зміни на ринку медіа після війни: виживуть найсильніші

Міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко прогнозує, що після завершення бойових дій в Україні ринок медіа переживатиме важкі часи, адже вижити зможуть найсильніші ЗМІ.

630_360_1657278910-597_19.08.22

Таку думку він висловив під час спільного заходу Медіацентру Україна та UnitCity для представників медіа «Редколегія. Офлайн», повідомляє кореспондент Укрінформу.

«Зміни будуть надзвичайно суттєві. Я не знаю, скільки каналів залишиться. Думаю, меншість. Вважаю, що більшості треба звикати до того, що зарплати будуть удвічі менші у тих, у кого залишиться робота. Інша сторона обнадійлива, що професіонали, які виросли в Україні, зможуть знайти роботу в інших місцях», - сказав Ткаченко.

За його словами, наприклад, рекламний телевізійний ринок після 24 лютого впав на 90%, тож очевидним є висновок, що навіть після завершення бойових дій та перемоги, потрібно буде щонайменше 3-4 роки, аби він оговтався. "Це означає, що зміни варто робити зараз, вони зараз відбуваються у вигляді негативному, звільнень та усього іншого, але без перспективи розвитку на подальше. Розуміємо, що непереливки буде не тільки телевізійним каналам, але й онлайн-медіа, де падіння менше. Там десь 60-70% , але зміни зачеплять їх також. Буде зменшено кількість онлайн ЗМІ. Безперечно, виживуть тільки найсильніші, і то їм доведеться перейти на зовсім інші моделі. Тому без підтримки наших західних партнерів провідних українських медіа, думаю, ми ризикуємо до кінця року втратити величезну кількість медійних ресурсів України», - сказав глава МКІП.

Урядовець наголосив, що нині із колегами обговорює так званий маркетинговий рік інформаційного Рамштайну за двома напрямками. Зокрема, координація роботи колег із вільного світу в протидії російській дезінформації, а також створення незалежного фонду, який би реагував на запити українських медіа стосовно гарантій та фінансової допомоги ЗМІ. «Думаю, без цього кроку вижити фактично буде неможливо. Розуміння з боку наших колег міністрів з ЄС та колег з Америки й Канади існує. Тепер варто усе це зібрати докупи для того, щоб найближчим часом (а ми плануємо десь у вересні) реалізувати такий проєкт. Бо іншого варіанту вберегти кадри, вберегти інформаційний фронт, тих людей, які воюють зараз тут в Україні, а не там десь, створюючи контент, а тут зараз в Україні, буде дуже важко», - сказав Ткаченко.

На думку глави МКІП, ситуація, яка склалася нині, є набагато важчою, аніж ті, які доводилося пережавати медіа під час фінансових криз. Це призведе до повної зміни медіаландшафту в Україні.

Водночас він зазначив, що раніше каналів було забагато, і за цей час було створено велику кількість якісного контенту. Йдеться не тільки про новини, а й про серіали та програми.

«Український телевізійний ринок був якісно на голову вище більшості східноєвропейських ринків, де існувало по 2-3 телеканали», - додав він.

Як повідомлялося, 24 лютого російська федерація розпочала новий етап війни проти України – повномасштабне вторгнення. Сили оборони України чинять запеклий опір російським загарбникам, а журналісти допомагають вести боротьбу на інформаційному фронті.

Оценка материала:

5.00 / 2
Ткаченко прогнозує суттєві зміни на ринку медіа після війни: виживуть найсильніші 5.00 5 2
Бізнес / Ринки та компанії
19.08.2022 728
Еще материалы раздела « Ринки та компанії»