Бізнес
Фінанси та банки
Що робити, якщо зникло світло під час користування банкоматом чи терміналом
Через постійні відключення світла Національний банк звернувся до банків з ініціативою щодо запровадження «банкоматного національного роумінгу», що передбачає встановлення єдиних розширених лімітів та скасування додаткових комісій на зняття готівки власниками карток інших банків в банкоматах. Найбільші банки вже долучилися до цієї ініціативи.
Якщо відключення електрики, застало вас в той час, коли ви користуєтесь банкоматом або терміналом, треба знати як діяти. Алгоритм дій пояснили у «ПриватБанку», пише Мінреінтеграції у своєму Telegram-каналі.
Якщо світло зникло під час використання банкомату чи терміналу «Приватбанка» треба:
зателефонувати на гарячу лінію 3700 і подати заявку на повернення коштів;
повідомити номер терміналу(банкомату), його адресу, внесену суму і приблизний час проведення операції.
Коли заявка буде опрацьована, гроші перерахують і недоотримані кошти повернуть вам на карту.
Також в Мінреінтеграції нагадали що отримати готівку українці можуть не лише в банках та банкоматах, але й на касах магазинів, аптек та АЗС. Для цього необхідно оплатити будь-яку покупку карткою та попросити касира зняти з неї потрібну вам суму готівки.
Отримати можна від 500 гривень, але не більше 6000 гривень. Також можна зняти готівку з карти в Укрпошті та на «Новій Пошті», звернувшись до будь-якого відділення поштового оператора.
Оценка материала:
Що робити, якщо зникло світло під час користування банкоматом чи терміналом24.12.2022