<
НОВИНИ ДНЯ: Смачна мокра паска до святкового столу: усі гості будуть запитувати рецепт  Напад РФ на НАТО: в ГУР оцінили, за скільки днів Кремль може захопити країни Балтії  Потенційне створення ПВК в Україні: нардеп пояснив важливий нюанс  Чи може війна в Україні закінчитися найближчим часом: у розвідці США оцінили  Паска від Лілії Цвіт: давній рецепт господинь  Доступ до виплат та реєстрація. Які зміни для українців ухвалили у Польщі  Якою буде погода на Великдень: детальний прогноз на вихідні в Українівсі новини дня
Політика
Росія
16.02.2023 593

Санкції заважають. Авіакомпанії РФ просять продовжити інтервали обслуговування зарубіжних літаків

Російські авіакомпанії просять авіаційну владу дозволити проводити техобслуговування закордонних літаків з більшими інтервалами. Це стосується підсанкційних лайнерів Boeing та Airbus.

air_rossiya_w_1_1_650x410_16.02.23

Також перевізники хочуть по-новому визначати льотну придатність бортів, повідомляє TRAVEL РБК-Україна з посиланням на The Insider.

"Необхідно впровадити дві процедури. Перша – звільнення для експлуатантів від вимог типової документації, коли їхнє повноцінне виконання у заданому форматі неможливе. Наприклад, це процедура виняткових продовжень інтервалів техобслуговування. А друга – порядок альтернативних методів визначення відповідності вимогам директив льотної придатності", – повідомив радник технічного директора "Аерофлоту" Марат Терещенко.

Він уточнює, що йдеться про разові відступи від вимог. Також авіакомпанії мають мати докази, що відкладений техогляд не вплине на безпеку.

У російській авіації стрімко зростає кількість інцидентів, зазначає видання. За словами експертів, основна причина – у відсутності контролю за якістю деталей, які купують у партнерів із "дружніх країн" (Індія, Іран, африканські держави), не проводячи необхідної сертифікації.

Внаслідок санкцій якість технічного обслуговування та ремонту літаків у РФ стала набагато гіршою, тому зростання кількості інцидентів – логічна закономірність, зазначають авіаексперти.

"Той запас, який був у Росії відразу після введення санкцій, вже потихеньку закінчується, і зараз постає питання, що потрібно терміново та ґрунтовно налагоджувати нормальне техобслуговування та ремонт. Те, що робиться зараз – це спроба в авральному режимі знайти альтернативні доступи до запчастин та агрегатів через треті країни", – розповів експерт на умовах анонімності.

Нагадаємо, ми писали, що у Туреччині відмовляються обслуговувати підсанкційні російські літаки.

Оценка материала:

5.00 / 2
Санкції заважають. Авіакомпанії РФ просять продовжити інтервали обслуговування зарубіжних літаків 5.00 5 2
Політика / Росія
16.02.2023 593
Еще материалы раздела «Росія»