НОВИНИ ДНЯ: Більшість чоловіків в Україні допускають, що їм доведеться воювати  "Молоді корейці гинули сотнями": у The Times розповіли про масову атаку солдатів КНДР на Курщині  На півдні Росії після атак дронів зупинився найбільший НПЗ  Прогноз погоди на Різдво 25 грудня: чого очікувати  Важко уявити підтримку України без допомоги США, - Зеленський  Зеленський відповів, чи буде Україна продовжувати транзит російського газу  Чи потрібні парасольки? Якої погоди чекати українцям на Різдвовсі новини дня
Політика
Росія
16.02.2023 673

Санкції заважають. Авіакомпанії РФ просять продовжити інтервали обслуговування зарубіжних літаків

Російські авіакомпанії просять авіаційну владу дозволити проводити техобслуговування закордонних літаків з більшими інтервалами. Це стосується підсанкційних лайнерів Boeing та Airbus.

air_rossiya_w_1_1_650x410_16.02.23

Також перевізники хочуть по-новому визначати льотну придатність бортів, повідомляє TRAVEL РБК-Україна з посиланням на The Insider.

"Необхідно впровадити дві процедури. Перша – звільнення для експлуатантів від вимог типової документації, коли їхнє повноцінне виконання у заданому форматі неможливе. Наприклад, це процедура виняткових продовжень інтервалів техобслуговування. А друга – порядок альтернативних методів визначення відповідності вимогам директив льотної придатності", – повідомив радник технічного директора "Аерофлоту" Марат Терещенко.

Він уточнює, що йдеться про разові відступи від вимог. Також авіакомпанії мають мати докази, що відкладений техогляд не вплине на безпеку.

У російській авіації стрімко зростає кількість інцидентів, зазначає видання. За словами експертів, основна причина – у відсутності контролю за якістю деталей, які купують у партнерів із "дружніх країн" (Індія, Іран, африканські держави), не проводячи необхідної сертифікації.

Внаслідок санкцій якість технічного обслуговування та ремонту літаків у РФ стала набагато гіршою, тому зростання кількості інцидентів – логічна закономірність, зазначають авіаексперти.

"Той запас, який був у Росії відразу після введення санкцій, вже потихеньку закінчується, і зараз постає питання, що потрібно терміново та ґрунтовно налагоджувати нормальне техобслуговування та ремонт. Те, що робиться зараз – це спроба в авральному режимі знайти альтернативні доступи до запчастин та агрегатів через треті країни", – розповів експерт на умовах анонімності.

Нагадаємо, ми писали, що у Туреччині відмовляються обслуговувати підсанкційні російські літаки.

Оценка материала:

5.00 / 2
Санкції заважають. Авіакомпанії РФ просять продовжити інтервали обслуговування зарубіжних літаків 5.00 5 2
Політика / Росія
16.02.2023 673
Еще материалы раздела «Росія»