<
НОВИНИ ДНЯ: Трамп вимагає у Байдена пройти перевірку на наркотики перед дебатами  Новий закон про мобілізацію набув чинності: скільки є часу на похід до ТЦК  Чи продовжать після 18 травня роздавати повістки на вулицях: у Міноборони дали відповідь  США проведуть наступного тижня чергове засідання "Рамштайну"  Байден потрапив у пастку обіцянками допомоги та страхом ескалації війни в Україні – Foreign Policy  Україні потрібні західні системи ППО для знищення розвідувальних БПЛА росіян, - ISW  Єрмак зробив сенсаційну заяву щодо безпекової угоди зі СШАвсі новини дня
15.09.2023 567

Найближчі до Землі чорні діри вдесятеро ближче, ніж вважали раніше

Астрономи припускають існування чорних дір всього за 150 світлових років від Сонця.

451c06790f550a5990023345b72153de_15.09.23

Команда дослідників під керівництвом Стефано Торніаменті з Падуанського університету з’ясувала, що найближчі до Землі чорні діри можуть бути в скупченні зірок, яке розташоване на відстані близько 150 світлових років від Сонця. Пише ТСН.

Результати дослідження опубліковано в науковому журналі Monthly Notices of the Royal Astronomical Society.

Науковці провели симуляції руху та еволюції зірок у Гіадах - скупченні зірок, видимому в сузір'ї Тільця. Результати цих симуляцій вони порівняли з фактичними спостереженнями, зробленими за допомогою космічного телескопа Gaia.

Моделі, які найкраще узгоджувалися зі спостереженнями Гіад, мали дві або три чорні діри всередині цього скупчення, яке утворилося одночасно з однієї масивної хмари газу і пилу мільйони років тому. Тепер вони, можливо, блукають самотньо галактикою.

Ці чорні діри, безсумнівно, ближчі до Землі в десять разів від тих, які було відкрито навесні 2023 року.

Раніше найближчими до Землі чорними дірами називали Gaia BH1 і Gaia BH2, які були виявлені за допомогою космічного телескопа Gaia. BH1 розташована за 1560 світлових років від нашої планети у сузір'ї Змія, BH2  - на відстані 3800 світлових років у сузір'ї Центавра.

Нагадаємо, раніше було опубліковано першу в історії фотографію чорної діри в центрі Чумацького Шляху.

Найближчі до Землі чорні діри вдесятеро ближче, ніж вважали раніше 5.00 5 2