Бізнес
Ринки та компанії
Як українці можуть поскаржитися на погану якість комунальних послуг
Споживачі, які оплачують комунальні платежі, при погіршенні якості житлово-комунальних послуг можуть поскаржитися.
Про це повідомляє пресслужба Держпродспоживслужби.
Згідно з чинним законодавством, поскаржитися на погану якість комунальних послуг можна, склавши акт-претензію. Потрібно задокументувати порушення і виставити претензію за неякісно надані послуги.
Як поскаржитися на погані ЖКП:
- зафіксуйте обставини, до яких призвело ненадання або неякісне надання комунальних послуг (якщо це затоплення, псування майна - фотографуйте пошкоджену техніку, меблі, стіни тощо);
- письмово зверніться до надавача послуг і повідомте про порушення (рекомендованим листом з повідомленням про вручення або особисто, запросивши в канцелярії відмітку про отримання на вашій копії).
Як проходить перевірка:
- виконавець комунальної послуги або управитель багатоквартирного будинку зобов’язані прибути на виклик споживача у строки, визначені в договорі про надання відповідних послуг, але не пізніше ніж протягом доби з моменту отримання претензії споживача;
- за результатами перевірки складається акт-претензія у двох примірниках (один примірник передається споживачеві, другий зберігається у виконавця комунальної послуги (його представника) або управителя багатоквартирним будинком).
Якщо споживач і представник надавача послуг не дійшли згоди, то акт-претензія підписується із зауваженнями, які є його невід’ємною частиною. Результати перевірки якості надання послуг можуть бути оскаржені в судовому порядку.