Бізнес
Ринки та компанії
Очікування та реальність у магазинах: що варто знати споживачам при покупці продуктів на вагу
Продаж продуктів з чітко вказаним маркуванням ваги або літражу товару не вважається обважуванням покупців магазинами. Якщо точні дані не вказані, споживач має право звернутись зі скаргою до Держспродспоживслужби.
![_magazin_gettyimages_1288705818_48bf6561580670105f89ea328f648d62_650x410_13.05.24](https://data.kontrakty.ua/cache/www/450,0/images/stories/FOTOS_NEW/_magazin_gettyimages_1288705818_48bf6561580670105f89ea328f648d62_650x410_13.05.24.jpg)
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Держпродспоживслужбу.
У Держпродспоживслужбі зазначають, що останнім часом до них часто надходять звернення щодо ваги товару.
"Звичний продукт, звична упаковка, звична ціна, але - якщо придивитися, то вага менше від звичної. Це, наприклад цукор або крупа - всі звикли до кілограмової пачки, а там вже написано 850 грам", - йдеться в повідомленні.
Як зауважують у службі, якщо вагу на маркуванні товару вказано вірно (навіть якщо це не відповідає очікуванням споживача) порушення законодавства з боку суб’єкта господарювання немає.
"Кількість харчового продукту в установлених одиницях вимірювання входить до переліку обов’язкової інформації про харчові продукти, тому радимо споживачам уважно читати інформацію на маркуванні товару для прийняття зваженого вибору", - наголошують у Держпродспоживслужбі.
Зокрема зазначається, що якщо споживач виявив, що вага товару не відповідає інформації, що зазначена на маркуванні, він може звернутись до Держпродспоживслужби та її територіальних органів.
Оценка материала:
Очікування та реальність у магазинах: що варто знати споживачам при покупці продуктів на вагу13.05.2024