НОВИНИ ДНЯ: Точка неповернення: з 22 грудня стартує енергетичний зсув, який змінює долю всіх знаків зодіаку – що чекає саме на вас  Буданов оцінив перспективи співпраці України зі США в епоху Трампа  Лукашенко будує для Росії унікальний збройовий завод, - ЗМІ  Трамп готує масштабні імміграційні рейди у 2026 році, попри критику, - Reuters  В Україні Різдво буде з морозом: синоптикиня попередила про зміну погоди  Різдвяний дідух: що він символізує та чому його треба ставити у Святвечір  США пропонують нову тристоронню зустріч з Україною та Росією — Зеленськийвсі новини дня
05.05.2025 491

Післяплата йде в минуле: український бізнес вимагає попередньої оплати замовлень, - Forbes

Післяплата йде в минуле: український бізнес вимагає попередньої оплати замовлень. 

Підприємці втомилися нести збитки через клієнтів, які в останній момент відмовляються забирати на пошті свої онлайн-замовлення. Пише УНІАН. Про це повідомляють Контракти.UA.

Український бізнес поступово відмовляється від доставки онлайн-замовлень з післяплатою. Усе через високі втрати на відмовах. Про це пише Forbes.ua.

Видання зазначає, що станом на сьогодні половина найбільших в Україні брендів з продажу одягу вже не пропонують своїм клієнтам опцію післяплати, або вимагають принаймні часткової передоплати. Лише за останні пів року щонайменше 4 з 15 великих українських компаній відмовилися від опції післяплати при відправці замовлень клієнтам.

Засновниця бренду One by One Лідія Сметана розповіла про причини, які змусили її зрештою відмовитися від післяплати за підсумками тривалого тестування.

"Останні два роки тестували різні варіанти: повністю відключали післяплату, лишали її єдиним способом оплати", – говорить вона. За словами підприємиці, за наявності опції післяплати кількість замовлень на сайті зростала на 30%, але й відмови від посилок на пошті збільшувалися до 30–35%, каже вона.

Те саме кажуть представники бренду Must Have. Співзасновниця компанії Анна Бец каже, що останніми роками кожну четверту посилку з післяплатою просто не забирали, а у 2021-му відмови сягали 44% у посилках з післяплатою. Коли ж пілсляплату прибрали з доступних опцій, кількість відмов впала до 11%.

За словами підприємців, відмови від посилки в останній момент створюють дві проблеми. По-перше, товар "заморожується" на кілька тижнів, доки його доставляють клієнту, доки він лежить у поштовому відділенні і потім їде назад. За цей час товар можна було б реалізувати іншому покупцю.

По-друге, кожна така відмова в останній момент завдає прямих збитків – це витрати на пакування, поштові послуги та оплату праці задіяного в процесі персоналу. Розмір збитків може сягати від 150 до 300 гривень на одному такому замовленні.

Втім не усі підприємці вважають за необхідне повністю відмовитися від післяплати. Співвласник бренду Solmar Сергій Костецький каже, що це не лише зручний спосіб оплати, а й частина філософії відповідальності перед покупцем. Тому в його магазині післяплата була від початку і зберігається донині. З початком повномасштабного вторгнення кількість відмов від посилок у Solmar зросла з 7% до 12%.

"Сприймаємо це не як проблему, а як реальність, до якої бренд має адаптуватися", – каже Костецький.

Інші економічні новини України

Як писав УНІАН, українські стартапи переносять свої штаб-квартири за кордон, де уникають згадок про своє походження. Тим часом більшість співробітників залишаються в Україні. Усе через війну і репутаційні проблеми, які вона спричиняє.

Також ми розповідали, що "Укрпошта" вирішила торгувати ковбасою. У такий спосіб державний поштовий оператор намагається збільшити власні прибутки.

Оценка материала:

5.00 / 2
Післяплата йде в минуле: український бізнес вимагає попередньої оплати замовлень, - Forbes 5.00 5 2
Бізнес / Ринки та компанії
05.05.2025 491
Еще материалы раздела « Ринки та компанії»