НОВИНИ ДНЯ: Коли ставити ялинку 2026, щоб у домі були щастя та затишок: експерт назвала найкращі дати  Як декорації на "прямій лінії" Путіна викрили плани РФ щодо України: Sky News проаналізував  Навроцький після зустрічі з Зеленським зробив низку заяв: деталі  Путін назвав умови завершення війни в Україні  Як впали симпатії українців до США і чому ЄС не вірять "на слово": дані КМІС  Найкращі новорічні тости 2026: додадуть тепла в застілля та подарують усмішку  Ціни на хліб можуть підскочити на 20%: як блекаут та обстріли вплинуть на вартістьвсі новини дня
22.05.2025 425

Новий складник асфальту. Україна хоче будувати дороги за корейською технологією

Новий складник асфальту. Україна хоче будувати дороги за корейською технологією.

27507eacad1e938d783c467911052d00_22.05.25_1

Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури підписало меморандум про співпрацю з провідним виробником асфальтобетону в Кореї компанією SG. Пише biz.nv.ua. Про це повідомляють Контракти.UA.

Про це повідомило Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури.

«Ще в січні познайомились із представниками корейських компаній POSCO International та SG. Відтоді мали низку зустрічей, планували спільні проєкти, зокрема по побудові ТЕЦ на RDF в українських громадах разом із POSCO», — повідомив голова Агентства відновлення Сергій Сухомлин. —  «Тепер підписали Меморандум із SG. Перейматимемо 10-річний досвід Кореї, — екологічну технологію EcoSteel Ascon».

Сухомлин зазначив, що EcoSteel Ascon — це екологічна технологія асфальтового покриття, яка підвищує довговічність дорожнього полотна завдяки використанню побічного продукту металургії — шлаку.

В планах: обмін технологіями, реалізація спільних проєктів, зокрема на таких магістралях, як Р-55, додав він.

Як повідомлялось, дорожньо-будівельна компанія Автомагістраль-Південь і румунська Precon Transilvania уклали з Національною компанією по управлінню дорожньої інфраструктури Румунії (CNAIR) на будівництво першої ділянки (33,7 км) швидкісної дороги Арад-Орадя.

Сума контракту складає 460 млн євро, а термін виконання робіт — 24 місяці.

Оценка материала:

5.00 / 2
Новий складник асфальту. Україна хоче будувати дороги за корейською технологією 5.00 5 2
Бізнес / Ринки та компанії
22.05.2025 425
Еще материалы раздела « Ринки та компанії»