НОВИНИ ДНЯ: Саміт G7 у Канаді: "втеча" Трампа та заяви американського лідера про Путіна  Чи зможе Україна обійтися без мобілізації 18-річних: експерт WР оцінив сили  Вперше у світі ЗСУ використали унікальну комбінацію дронів для атаки "Єлабуги"  Ціни на головні ранні овочі в Україні падають: що та скільки тепер коштує  Скільки податків потрібно заплатити під час продажу квартири або будинку: відповідь адвоката  Що буде з цінами в Україні: аналітики та населення погіршили прогнози  Київ чи Львів: хто зараз лідер на ринку нерухомості і що відбувається із цінамивсі новини дня
22.05.2025 337

Новий складник асфальту. Україна хоче будувати дороги за корейською технологією

Новий складник асфальту. Україна хоче будувати дороги за корейською технологією.

27507eacad1e938d783c467911052d00_22.05.25_1

Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури підписало меморандум про співпрацю з провідним виробником асфальтобетону в Кореї компанією SG. Пише biz.nv.ua. Про це повідомляють Контракти.UA.

Про це повідомило Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури.

«Ще в січні познайомились із представниками корейських компаній POSCO International та SG. Відтоді мали низку зустрічей, планували спільні проєкти, зокрема по побудові ТЕЦ на RDF в українських громадах разом із POSCO», — повідомив голова Агентства відновлення Сергій Сухомлин. —  «Тепер підписали Меморандум із SG. Перейматимемо 10-річний досвід Кореї, — екологічну технологію EcoSteel Ascon».

Сухомлин зазначив, що EcoSteel Ascon — це екологічна технологія асфальтового покриття, яка підвищує довговічність дорожнього полотна завдяки використанню побічного продукту металургії — шлаку.

В планах: обмін технологіями, реалізація спільних проєктів, зокрема на таких магістралях, як Р-55, додав він.

Як повідомлялось, дорожньо-будівельна компанія Автомагістраль-Південь і румунська Precon Transilvania уклали з Національною компанією по управлінню дорожньої інфраструктури Румунії (CNAIR) на будівництво першої ділянки (33,7 км) швидкісної дороги Арад-Орадя.

Сума контракту складає 460 млн євро, а термін виконання робіт — 24 місяці.

Оценка материала:

5.00 / 2
Новий складник асфальту. Україна хоче будувати дороги за корейською технологією 5.00 5 2
Бізнес / Ринки та компанії
22.05.2025 337
Еще материалы раздела « Ринки та компанії»