НОВИНИ ДНЯ: США знімають санкції з білоруського калію  Spotify і Apple Music будуть блокувати російських артистів: процес уже стартував  "Троянський кінь Трампа": що Європу лякає в мирному плані США для України  Не стало легенди: Степан Гіга помер у Львові  Зеленський розкрив деталі переговорів про мир в Україні: що відбувається за лаштунками  У Путіна цинічно заявили, що "весь Донбас російський": деталі  Україна отримала від США проєкт щодо гарантій безпеки, - Зеленськийвсі новини дня
Політика
Росія
26.05.2025 399

Росіяни масово хочуть їсти в McDonald’s, а його нема: в РФ чекають на повернення закордонних брендів

Росіяни масово хочуть їсти в McDonald’s, а його нема: в РФ чекають на повернення закордонних брендів.

24598528695b0b7e2d199o_26.05.25_1

Кожен другий росіянин чекає на повернення іноземних брендів, які залишили країну-агресор. Це стосується одягу, люксової продукції, косметики, автомобілів і навіть їжі. Пише OBOZ.UA. Про це повідомляють Контракти.UA.

Як повідомляють росЗМІ, такі результати показало дослідження платформи "Футурум". Найбажанішим для росіян є McDonald's - на повернення легендарної мережі громадського харчування чекає більш ніж половина громадян РФ, а кожен третій вважає, що це трапиться вже у 2026 році.

Також серед лідерів: IKEA (50%) і Zara (45%). Загалом болючою подією відхід іноземних компаній назвали 42% опитаних, причому гостріше це позначилося на жінках - без західних брендів страждають 48%, тоді як серед чоловіків таких 36%. Лише п'ята частина опитаних вважає зміни позитивними.

Передбачувано представники різної статі чекають на повернення різних компаній. Наприклад, росіянки сподіваються на повернення модних і косметичних марок:

  • Chanel (52% проти 12% чоловіків);
  • H&M (52% проти 28%);
  • Zara (58% проти 32%).

При цьому представникам чоловічої статі бракує іноземного автопрому та люксових годинників. Зокрема:

  • Audi (32% проти 18%);
  • BMW (33% проти 15%);
  • Rolex (42% проти 28%).

Найбільше люди відчувають брак одягу, косметики та ювелірних виробів. Чоловіки частіше згадують електроніку і стримінгові сервіси, жінки - аксесуари, парфумерію та біжутерію.

Але в повноцінне відновлення колишньої присутності вірять тільки 15%. Тоді як половина дотримується думки, що відомі марки обмежаться реєстрацією під іншими іменами, а ще третина чекає паралельного імпорту.

Аналоги продукції західних компаній вдалося вибрати тільки п'ятій частині опитаних. Хоча 3/4 росіян наполягає на тому, що не робитиме покупки у таких виробників на колишніх умовах - половина чекає зниження цін.

Згідно з даними аудиторсько-консалтингової фірми Kept, станом на початок 2025 року з Росії вийшли 62% компаній із "недружніх" для Кремля країн - за рік цей показник зріс на 7 п.п. Причому РФ покинули всі компанії з Канади, Австралії, Нової Зеландії, Фінляндії, Норвегії та Ісландії.

Як повідомляв OBOZ.UA раніше, через санкції і відхід західних виробників банківського обладнання частина банкоматів у Росії не приймає нові купюри. Без доступу до міжнародних технологій проблема адаптації банкоматів до нових номіналів може повторюватися з кожним випуском оновлених банкнот.

Оценка материала:

5.00 / 2
Росіяни масово хочуть їсти в McDonald’s, а його нема: в РФ чекають на повернення закордонних брендів 5.00 5 2
Політика / Росія
26.05.2025 399
Еще материалы раздела «Росія»