НОВИНИ ДНЯ: Без опадів, але вітряно: синоптик розповіла, якою буде погода на вихідних  Важкий період закінчується: 3 знаки зодіаку відчують полегшення після 5 грудня  Зарплати військовим не підвищать, але будуть контракти з покращеними умовами, - Шмигаль  Росіяни переоцінили свої сили і зазнають втрат: у ЗСУ розповіли про ситуацію у Куп'янську  Моді приймає Путіна з почестями: що означає для України поїздка "фюрера" до Індії  Врожай в Україні зростає, але експерти б’ють на сполох — що заважає прибутку від його продажу  Прогноз погоди на 5 грудня: похолодання та нічний морозвсі новини дня
29.07.2025 352

Глава Мінцифри: понад 52% звернень у Дії вже обробляє штучний інтелект

Глава Мінцифри Михайло Федоров повідомив, що понад 52% звернень у Дії вже обробляє штучний інтелект (AI).

“AI уже змінює очікування людей. Ми звикаємо до миттєвих і розумних сервісів — саме такими мають бути державні послуги. Сьогодні Дія виходить на новий рівень — ми тотально інтегруємо АІ у всі процеси та працюємо над внутрішніми АІ-інструментами, які оптимізують роботу команди”, — написав Федоров. Про це повідомляють Контракти.UA.

Він зазначив, що у Дії вже працюють внутрішні AI-інструменти, які посилюють команду підтримки:

  • АІ-консультант, який без участі оператора допомагає отримати послугу, за перший місяць пілоту закрив понад 52% звернень у Дії;

  • AI-асистент, який допомагає операторам згенерувати відповідь, за кілька тижнів закрив 16% усіх запитів оператору (7 993 звернення користувачів).

“Впровадження АІ — це не про заміну людей, а про підсилення команди. Продовжуємо будувати найзручнішу цифрову державу та впроваджувати інноваційні сервіси”, — написав Федоров.

Оценка материала:

5.00 / 2
Глава Мінцифри: понад 52% звернень у Дії вже обробляє штучний інтелект 5.00 5 2
Колонки / Колонки / Блоги
29.07.2025 352
Еще колонки: Колонки / Блоги