<
НОВИНИ ДНЯ: Оновлення даних у ТЦК для студентів: що змінилося  Єдина людина в Росії, яка планує стратегію війни: у Зеленського розповіли, хто насправді "керує парадом"  В Україні потепліє, але не без "сюрпризів": прогноз погоди на тиждень  У Британії закликали Німеччину дати Україні ракети Taurus і дозволити бити ними по Криму  Фінансовий гороскоп на тиждень: на кого зі знаків зодіаку чекає прибуток 20-26 травня  Що зірки нам пророкують: гороскоп на 20-26 травня 2024 року  Погода на літо 2024: чи буде сильна спека в Українівсі новини дня
Життя та Стиль
Суспільство
06.05.2013 15:30 1427

Українці найбільше незадоволені роботою ЖКГ, якістю товарів та послугами зв’язку

2012 року надійшло понад 26, 8 тис пропозицій, звернень, скарг та заяв від споживачів.  

Про це на інформаційний запит Тижня повідомили у Державній інспекції України з питань захисту прав споживачів.

1,8 тис. матеріалів направили до правоохоронних та інших державних органів.

47,6% звернень споживачів стосується якості наданих послуг (робіт), серед яких 28, 6% припадає на житлово-комунальні послуги, а 4,3% – на послуги зв'язку.

Також українці багато скаржаться на якість непродовольчих товарів (34,7%), якість продовольчих товарів (8,7%), придбання товарів через інтернет, поза торговельними або офісними приміщеннями, при укладанні договору на відстані (4,3%).

1,1% громадян скаржаться на порушення ресторанного господарства, стільки ж – на рекламу.

«За результатами розгляду звернень громадян у 72,9% вимоги споживачів задоволені. Споживачам повернуто 5,8 млн грн за неякісні товари та надані послуги», – повідомляють у Держінспекції.

Також у відомстві зазначають, що 2012 року було виділено 6,8 млн грн на проведення експертиз товарів і послуг від недобросовісних виробників.

Оценка материала:

5.00 / 1
Українці найбільше незадоволені роботою ЖКГ, якістю товарів та послугами зв’язку 5.00 5 1
Життя та Стиль / Суспільство
06.05.2013 15:30 1427
Еще материалы раздела «Суспільство»