НОВИНИ ДНЯ: У Польщі нема переляку від Трампа: експерт пояснив сподівання Варшави  Виробники продуктів підняли ціни на 15%: що подорожчало найбільше  Погодні гойдалки: яких сюрпризів чекати українцям в останню неділю листопада  Навіть вдень буде мінус: синоптикиня попередила про похоладання 24 листопада   В Україні 24 листопада на сході та Закарпатті мокрий сніг, вдень до +2°  Сніг, але не всюди. Синоптики дали прогноз на 24 листопада в Україні  Синоптики погіршили прогноз погоди на вихідні: які регіони постраждають найбільшевсі новини дня
Життя та Стиль
Суспільство
06.05.2013 14:30 1469

Українці найбільше незадоволені роботою ЖКГ, якістю товарів та послугами зв’язку

2012 року надійшло понад 26, 8 тис пропозицій, звернень, скарг та заяв від споживачів.  

Про це на інформаційний запит Тижня повідомили у Державній інспекції України з питань захисту прав споживачів.

1,8 тис. матеріалів направили до правоохоронних та інших державних органів.

47,6% звернень споживачів стосується якості наданих послуг (робіт), серед яких 28, 6% припадає на житлово-комунальні послуги, а 4,3% – на послуги зв'язку.

Також українці багато скаржаться на якість непродовольчих товарів (34,7%), якість продовольчих товарів (8,7%), придбання товарів через інтернет, поза торговельними або офісними приміщеннями, при укладанні договору на відстані (4,3%).

1,1% громадян скаржаться на порушення ресторанного господарства, стільки ж – на рекламу.

«За результатами розгляду звернень громадян у 72,9% вимоги споживачів задоволені. Споживачам повернуто 5,8 млн грн за неякісні товари та надані послуги», – повідомляють у Держінспекції.

Також у відомстві зазначають, що 2012 року було виділено 6,8 млн грн на проведення експертиз товарів і послуг від недобросовісних виробників.

Оценка материала:

5.00 / 1
Українці найбільше незадоволені роботою ЖКГ, якістю товарів та послугами зв’язку 5.00 5 1
Життя та Стиль / Суспільство
06.05.2013 14:30 1469
Еще материалы раздела «Суспільство»