НОВИНИ ДНЯ: Чому Зеленський бачить у Трампі шанс на завершення війни: The Telegraph дізнався деталі  "Довгі Нептуни" та 30 тисяч дальнобійних дронів: Зеленський розповів про українську зброю  Похолодання в Україні: синоптик розказав, де температура впаде до "мінусів"  У четвер Україні прогнозують погіршення погоди: дощ, сніг та ожеледицю  В Україні 20 листопада буде вітряно, на заході - похолодання та дощ із мокрим снігом  Потепління до +14, але ненадовго: синоптикиня озвучила прогноз погоди в Україні на 19 листопада  Зима близько: де в Україні чекати на сніг в понеділоквсі новини дня
Прес-релізи
Товари та послуги
23.09.2009 18:20 22281

Колись – за партою, тепер – за кавою

Цього року, крім Першого дзвоника, в Україні з’явилось нове яскраве осіннє свято, пов’язане зі школою, але для дорослих, – День Однокласників. 12 вересня Аромоксамит кави Якобз Монарх допоміг багатьом давнім друзям зустрітись та поспілкуватись як ніколи до цього. Гостями першого в Україні Дня Однокласників стали понад 17 000 відвідувачів.

При вході до НК «Експоцентр України», де відбулося святкування, кожен із гостей отримав спеціальну позначку з номером його школи. Завдяки цьому ще здалеку можна було впізнати своїх і навіть товариші з різних куточків країни, які не бачилися зі шкільних років, легко знаходили одне одного. До того ж можна було домовитись про побачення біля Фонтана Зустрічей або залишити повідомлення для тих, з ким навчався, на спеціальній шкільній дошці біля входу чи прямо на асфальті. А після зустрічі  (запланованої заздалегідь або, навпаки, приємно несподіваної) спілкування продовжилося в одній із затишних кав’ярень під гарну музику.

Серед тисяч тих, кого привабила чарівна сила Аромоксамиту, було й багато зірок: Океан Ельзи, Скрябін, Гайтана, Друга Ріка та ManSound. Вони не тільки порадували своїми піснями, а й поділилися власними шкільними та студентськими спогадами. Як зазначили гості, свято, створене Якобз Монарх, суттєво відрізнялось від звичайного концерту, адже цікаво було не тільки біля сцени. Кожен міг відчути себе зіркою у караоке-кафе, взяти участь у численних шкільних конкурсах і просто приємно провести час з друзями в арт-кав’ярні. А з тими, хто хотів пригадати випускний бал, викладачі школи Чапкіса ділилися своїми танцювальними секретами, і сила Аромоксамиту зближувала пари в чарівному вальсі чи пристрасному танго. Можна було й поповнити шкільний фотоальбом новими світлинами, сфотографувавшись з друзями в інсценованому класі – за партою чи біля дошки. Велику популярність мали майстер-класи бариста – знавця кавових рецептів, який навчав заварювати Аромоксамитовий напій так, щоб найповніше розкрити його духмяні властивості.

Цілком імовірно, що святкування Дня Однокласників стане доброю щорічною традицією і ми ще будемо вітати друзів з Днем Однокласників, як вітаємо з Новим роком.

 

Ірина Шандарівська, директор  з маркетингу «Крафт Фудз Україна» – компанії-організатора свята, зазначає: «Зовсім не обов’язково чекати наступного Дня Однокласників, щоб побачитися знову, адже Аромоксамиту кави Якобз Монарх під силу зближувати друзів набагато частіше, збираючи їх на теплі зустрічі, створюючи приязну атмосферу для щирих розмов».
 

Дізнатися більше про перший в Україні День Однокласників Ви можете на сайті www.jacobs-odnoklasnyky.com.ua або за телефонами: 494-09-09, 8(050)-68-179-38 (Тетяна Нурісламова).

ДОВІДКА  

Кава Якобз з’явилася на українському ринку в 1998 році. Цікаві факти* успіху торгової марки на ринку України:

  • у першому кварталі 2009 року Україна стала другою після Німеччини за показником чистого доходу торгової марки Якобз Монарх (уперше в історії існування кавової категорії в Україні з 1998 року); 
  • у 2008 році торгова марка Якобз стала №1 у сегменті розчинної кави та залишалася лідером у сегменті меленої кави (у грошовому вимірі);
  • уже в 2007 році торгова марка Якобз стала №1 в роздрібному секторі ринку кави (в грошовому вимірі);
  • у 2005 році компанія «Крафт Фудз Україна» стала №1 в роздрібному секторі ринку кави загалом та утримала лідерство в сегменті меленої кави.

 

Успіх рекламної кампанії «Спілкування, що має значення», розпочатої у 2005 році з агенцією Starcom, було визнано глобальною медіа-нагородою в групі компаній Kraft Foods, а також міжнародним журналом Cream (Creative Media) у номінації «Найкраща глобальна інновація в медіа». Більше про кампанію дізнайтеся з бізнес-кейсу в книзі Філіпа Котлера «Маркетинговий менеджмент».

 

ЗАТ «Крафт Фудз Україна» (КФУ) є українським підприємством, що входить до групи компаній «Крафт Фудз Інк.», другого в світі виробника продуктів харчування. КФУ є одним із лідерів на ринку харчових продуктів України в усіх трьох категоріях, в яких представлено продукцію компанії: кава, шоколадні вироби, солоні снеки. КФУ є одним із найбільших в Україні харчових підприємств, що працює на ринку продуктів харчування України з 1994 року. До складу підприємства входять: Тростянецька шоколадна фабрика «Україна» та Вишгородська філія з виробництва чіпсів і фасування кави. З 2003 року ЗАТ «Крафт Фудз Україна» відповідає за збут продукції на ринку Молдови, а з 2005 року – на ринках Білорусі, Грузії, Вірменії та Азербайджану. А з 2008 року – ще і на ринках Казахстану, Узбекистану, Киргизстану, Таджикистану, Туркменістану та Монголії. Компанія «Крафт Фудз Україна» налічує близько 1600 працівників. Торгові марки: «КОРОНА», MILKA; Ведмедик «Барні»; «ЛЮКС»; JACOBS, MAXWELL HOUSE, CARTE NOIRE.

 

* Інформація базується на даних аудиту роздрібної торгівлі ТОВ «АСНІЛЬСЕН ЮКРЕЙН» по ринку кави у роздрібному секторі міської частини України. © ТОВ «АСНІЛЬСЕН ЮКРЕЙН», 2009.

 

Оценка материала:

4.14 / 7
Колись – за партою, тепер – за кавою 4.14 5 7
Прес-релізи / Товари та послуги
23.09.2009 18:20 22281
Еще материалы раздела «Товари та послуги»
  • Гарячі ідеї що можна замовити поїсти додому Гарячі ідеї що можна замовити поїсти додому

    Не бажаєте витрачати час на приготування вечері? Поспішаєте додому з роботи й хочеться чогось смачненького? Запланували вечірку або посиденьки з друзями? В кожному з цих випадків кращим рішенням буде замовити улюблені справи додому. Це може бути піца, суші, WOK або навіть італійська кухня. Різноманіття страв для доставки вражає настільки, що кожен зможе вдовольнити свої смакові вподобання.

  • Какие виды блесен существуют и для каких видов рыбы они предназначены? Какие виды блесен существуют и для каких видов рыбы они предназначены?

    Узнайте о различных видах блесен для рыбалки и подберите оптимальные приманки для ловли щуки, судака, форели и других рыб. Получите советы по технике использования блесен.

  • Усе що вам потрібно знати про суші сети Усе що вам потрібно знати про суші сети

    Більшість людей в японських ресторанах вважають за краще замовляти суші сети, оскільки це вигідно. Читайте в чому особливості суші сетів, а також як їх правильно вибирати.

  • Бюджетні навушники: як отримати якісний звук за доступними цінами Бюджетні навушники: як отримати якісний звук за доступними цінами

    Музика, фільми, подкасти, голосові повідомлення та дзвінки – невіддільні супутники нашого щоденного життя. Вдома всі звукові повідомлення можна послухати просто з телефону, а от в суспільстві варто користуватися навушниками. По-перше, так ми поважаємо особистий простір інших людей, а по-друге, так звук набагато кращий. Але якщо подивитися ринок, може здатися, що вся аудіотехніка – дороге задоволення. Спішимо спростувати цей міф: навіть з обмеженим бюджетом можна знайти якісні та довговічні навушники.

  • Як доглядати за хромованими дисками Як доглядати за хромованими дисками

    Багато автовласників прагнуть змінити щось у стандартній комплектації транспортного засобу, щоб виділити його в жвавому потоці машин. Одним з цікавих рішень для тюнінгу є встановлення стильних коліс — наприклад, можна купити диски R14 нестандартного дизайну. Завдяки хромованому покриттю ці моделі мають набагато ошатніший вигляд і загалом змінюють автомобіль на краще. У статті ми розповімо, як правильно доглядати за хромованими колесами.