НОВИНИ ДНЯ: У Польщі нема переляку від Трампа: експерт пояснив сподівання Варшави  Виробники продуктів підняли ціни на 15%: що подорожчало найбільше  Погодні гойдалки: яких сюрпризів чекати українцям в останню неділю листопада  Навіть вдень буде мінус: синоптикиня попередила про похоладання 24 листопада   В Україні 24 листопада на сході та Закарпатті мокрий сніг, вдень до +2°  Сніг, але не всюди. Синоптики дали прогноз на 24 листопада в Україні  Синоптики погіршили прогноз погоди на вихідні: які регіони постраждають найбільшевсі новини дня
Прес-релізи
Товари та послуги
02.02.2010 17:09 22627

Сім новинок торгової марки «Корона»

Лідер шоколадної плитки на українському ринку, що став улюбленим продуктом і в інших європейських країнах, пропонує споживачу нові смаки, зокрема: білий пористий шоколад та нову для ринку карамельно-молочну пропозицію.


На початку 2010 року на українському шоколадному ринку представлено сім новинок від торгової марки «КОРОНА»: пористий чорний, молочний і білий шоколад, шоколадні мініатюри з кремом та полуницею, а також преміальні пропозиції «КОРОНА INTENZA» - карамельно-молочний шоколад, карамельно-молочний з мигдалем та екстрачорний шоколад з фундуком. Крім того, портфель «КОРОНА INTENZA» перезапускається у преміальному картонному пакуванні.

 

korona

«Запуск  великої кількості новинок в портфелі торгової марки «КОРОНА» зумовлений прогнозами на поступове відновлення ринку та нашим стратегічним прагненням зростати,» - коментує Дарія Цисановська, старший асистент бренд менеджера Корона, ЗАТ «Крафт Фудз Україна», «До того ж, протягом минулого року, середньо ціновий сегмент ринку шоколадної плитки був стабільним, а преміальний сегмент показав позитивну динаміку, особливо, наприкінці року. Це означає, що українські споживачі не готові нехтувати якістю продукту на користь більш дешевшої ціни, а наші новинки мають значний потенціал».

Вибір нових продуктів для запуску визначив сам споживач в результаті тестування, а рецептури розробили майстри Тростянецької шоколадної фабрики «Україна». Український споживач віддає найбільшу перевагу традиційним чорному і молочному шоколаду, а також з шоколаду додавання горіхів (фундук та мигдаль). Але й крім цього готовий до нових смаків.

###


ЗАТ «Крафт Фудз Україна» (КФУ) є українським підприємством, що входить до групи компаній „Крафт Фудз ”, другого в світі виробника продуктів харчування. КФУ є одним з лідерів на ринку харчових продуктів України в усіх трьох категоріях, в яких представлено продукцію компанії: кава, шоколадні вироби, солоні снеки. КФУ є одним з найбільших в Україні харчових підприємств, що працює на ринку продуктів харчування України з 1994 року. До складу підприємства входять: Тростянецька шоколадна фабрика „Україна” та Вишгородська філія по виробництву чіпсів і фасуванню кави. З 2003 року ЗАТ „Крафт Фудз Україна” відповідає за збут продукції на ринку Молдови, а з 2005 року – на ринках Білорусі, Грузії, Вірменії та Азербайджані. А з 2008 р. – ще і на ринках Казахстану, Узбекистану, Киргизcтану, Таджикистану, Туркменістану та Монголії. У компанії ЗАТ „Крафт Фудз Україна” працює близько 1600 працівників. Торгові марки: «Корона», Milka; «Ведмедик «Барні»; «Люкс»; Jacobs, Carte Noire.

Оценка материала:

3.88 / 8
Сім новинок торгової марки «Корона» 3.88 5 8
Прес-релізи / Товари та послуги
02.02.2010 17:09 22627
Еще материалы раздела «Товари та послуги»