Бізнес
Ринки та компанії
Локдаун змусив українців економити на одязі та взутті
Коронавірус і карантин змушують українців економити. Одна з основних статей зменшення витрат – одяг та взуття. На них стали витрачати на 20-25% менше, насамперед купуючи тільки найнеобхідніше.
Продаж упав майже вдвічі, скаржаться власники магазинів.
«У перший карантин люди заходили з грошима, вони скучили за шопінгом за кілька місяців. Продаж був, природно, більший. А в другій карантин все було набагато сумніше – продаж був мінімальний», – розповіла менеджерка з розвитку бренду одягу Христина Кузьміна у новинах «Сьогодні» на каналі «Україна».
Маркетолог Олександр Кацлер називає головну причину:
«У людей менша потреба виходити в публічні місця, відвідувати заходи. Отже, необхідність у новому одязі або в новому взутті стала нижча».
Крім того, під час карантину українці намагаються підтримувати вітчизняні бренди і менше купувати закордонне.
А ось онлайн-шопінг так до кінця і не витіснив традиційний. Багато хто скаржиться на незручності.
«Звичайно, купую менше. Тому що багато магазинів закриті в локдаун, а через інтернет дуже важко підібрати розмір, та і якість не відчуваєш», – пояснила одна з покупчинь.
За останній рік українці купували одяг у традиційних магазинах в середньому два рази на місяць. А в інтернеті – майже вдвічі рідше.