НОВОСТИ ДНЯ: IBM запустила в эксплуатацию первый в Европе коммерческий квантовый компьютер  Знаменитый астероид из золота оказался не тем, чем его считали: заявление ученых  В космос в этом году отправят первый деревянный спутник  Археологи нашли тысячелетнюю ткань викингов  Грози будуть ще кілька днів – потім спека  Украина попала в список лучших стран Европы для туризма  Как устроена Вселенная: ученые обнаружили вращение «усиков галактик»все новости дня
30.04.2021 403

Олена Білозерська: При всіх вадах нашої країни і її керівництва – від корупції зверху донизу до п'ятої колони на всіх рівнях і в кількості, співставній з населенням якої-небудь європейської країни – люблю нашу державу і наш бардак у його різноманітних проявах. Бо він хоча б залишає надію чесним людям.

Люблю за те, що тут не Росія і не Білорусь. Ви можете собі уявити, щоб під домашній арешт відпустили Навального чи Федуту?

Ріфмайстер, якого на всю країну оголосили вбивцею журналіста, оголосив особисто голова МВС, за особистої участі президента – оцей Антоненко провів у СІЗО менше ніж півтора роки. Ясна річ, це велетенський строк для самої невинної людини і її близьких – але об'єктивно, при такому звинуваченні, з людиною, що потрапила під такий каток, все могло б бути набагато сумніше.

Щоправда, "лише" півтора роки – це теж заслуга Авакова і Зеленського – вони з першого дня зробили справу настільки гучною, що дуже багато людей захищали Ріфа, Юлю і Яну. Їх було приємно підтримувати.

А там, де не замішаний особисто Аваков – спускати сфабриковані справи на гальмах зазвичай починають набагато раніше.

Цікаво, що тепер буде далі. Ясна річ, довести будь-яку причетність Ріфа, Юлі і Яни до вбивства вони не зможуть. Але справу вже не закриють і не вибачаться, система ніколи не визнає свою помилку і не віддасть своїх гвинтиків відповідати за фальсифікацію.

Отже, скоріше за все, зараз Ріфа, Юлю і Яну намагатимуться звинуватити ще в чомусь, за що можна дати бодай умовне покарання. Причому, оскільки до арешту вони не були добре знайомі між собою – це, вочевидь, будуть три (або більше) різні справи. Це можуть бути "три патрони", чи хабарництво, чи поставлений комусь синець п'ять років тому – варіантів безліч. "Доказами" будуть, я думаю, специфічно витлумачені записи телефонних розмов – таких самих, як ведемо всі ми. Ще з-під землі можуть виринути якісь ліві "свідки", на яких нема де проби ставити. За цим усім слід пильно стежити і одразу – по руках, по руках...

А Ріфа вітаю з тим, що він нарешті з родиною. Попереду ще багато чого, і не завжди хорошого, але злам на краще відбувся сьогодні. Спасибі всім, хто боровся за нього.

Автор: Олена Білозерська, офіцер, доброволець, учасниця АТО, журналістка