<
НОВИНИ ДНЯ: Байден у розмові з Зеленським дав дві важливі обіцянки: чого чекати Україні  Ми до кінця не розуміємо, що відбувається в Кремлі - РНБО  Мобілізація по-новому: чи створять "спецназ" для пошуку ухилянтів  Котлети з грибів — що може бути смачніше: рецепт від шеф-кухаря  Коли в Україні День матері 2024 року: історія та суть свята  Норвегія виділить мільярди на протиповітряну оборону України, - прем'єр  Закон про мобілізацію: студенти проходитимуть обов'язкову базову військову підготовку – коли запрацює нормавсі новини дня
Життя та Стиль
Суспільство
19.07.2021 488

Візки з секретом і штучні запахи. Як магазини змушують нас купувати непотрібну їжу

Пішли в магазин за молоком і хлібом, а вийшли з повним кошиком продуктів – така ситуація знайома багатьом. А все через акції, яскраві цінники та навіть розташування товарів у залі. Сучасний маркетинг впливає на всі наші органи чуття – в результаті ми купуємо все більше і більше, навіть не звертаючи уваги на постійно зростаючі ціни.

Перша пастка – візки для покупок. Ми часто беремо їх, навіть якщо збираємося купити тільки морозиво і воду – адже котити зручніше, ніж нести в руках. В результаті покупець намагається підсвідомо заповнити візок.

Не все так просто і зі звичайними кошиками. Їхня форма спеціально призначена для того, щоб людина купила якомога більше. Ближче до покупця кошик ширший, а далі – вузький, тому здається, що продуктів у ньому небагато.

Ще одна хитрість – запах хліба по всьому супермаркету.

«Запах свіжого хліба провокує людину поїсти і попити. Ми заходимо, відчуваємо запах хліба, а там кулінарія – і сам Бог велів накупити їжі!», – пояснює маркетологиня Вікторія Єсауленко у новинах «Сьогодні» на каналі «Україна».

Інший варіант – запах кави. Причому найчастіше пахне взагалі не кава – маркетологи активно використовують штучні ароматизатори, щоб покупці захотіли придбати якийсь продукт.

Якщо не спрацювали аромати, точно спрацює розташування продуктів. Їх ніколи не розміщують у випадковому порядку.

«Часто в супермаркетах на входах розташовані фрукти і овочі. Чому так? Тому що людина заходить і бачить: здорове харчування, бере собі овочі і відчуває, що вона молодець. А раз вона вже взяла помідори і яблука, то тепер може купити і чипси» , – говорить Єсауленко.

Крім того, на прилавках, на яких добре видно товар, зазвичай розміщують найдорожчі продукти.

Від зайвих покупок можуть врятувати походи в магазин виключно зі списком необхідного. Але і це часом не спрацьовує, тому що є акції та знижки. Вони змушують покупця переглянути свої плани і купити те, що він і не розраховував брати.

Фінансовий радник Любомир Остапів рекомендує дотримуватися кількох правил, щоб не витрачати зайві гроші:

мати список запланованих покупок;

не йти в продуктовий магазин на голодний шлунок;

не йти в магазин в поганому настрої;

розглядати покупку продуктів не як метод боротьби зі стресом, а просто як необхідну для виживання дію.

Серед дієвих порад є ще одна – брати з собою рівно стільки готівки, скільки необхідно на покупку продуктів зі списку.

 

Оценка материала:

5.00 / 1
Візки з секретом і штучні запахи. Як магазини змушують нас купувати непотрібну їжу 5.00 5 1
Життя та Стиль / Суспільство
19.07.2021 488
Еще материалы раздела «Суспільство»