НОВИНИ ДНЯ: Німеччина створить модернізовані ракети Taurus: які характеристики  Когнітивна війна Кремля: як Путін готує ґрунт для небезпечних переговорів на своїх умовах  "Дирку від бублика отримаєте, а не Україну": Мельник в ООН різко відповів Росії  Вогняний Кінь не пробачить: в яких кольорах не можна зустрічати Новий 2026 рік  “Ми реалісти”: Зеленський зробив відверту заяву про повернення Криму та вступ до НАТО  Як зустріти 2026 рік Вогняного Коня: святковий стіл та подарунки  Зеленський попросив США допомогти провести вибори в Україні за "60–90 днів"всі новини дня
21.08.2021 663

Українцям підвищили розмір компенсації за відключення електрики

Національна комісія з регулювання ринку електроенергії і комунальних послуг (НКРЕКП) внесла зміни до стандартів якості постачання електроенергії і виплати компенсацій споживачам за порушення цих стандартів.

Про це повідомляє пресслужба НКРЕКП.

Згідно з документом, максимально допустимий період відсутності електрики хоча б в одній фазі трифазної лінії через відключення скорочений з 24 годин до 22 годин на місяць, але щонайбільше 12 годин поспіль влітку і 6 годин взимку (було 24 години).

При перевищенні тривалості відключення, побутовий споживач має право вимагати компенсацію розміром 200 грн, плюс 50 грн за кожну наступну годину без електрики. Для споживачів-юридичних осіб компенсація становить 600 грн.

На рік обленерго дозволяється проводити 11 планових відключень, 7 аварійних (для міст) і 9 аварійних для сіл.

НКРЕКП окремо прописала граничні терміни відключення для великих ремонтних робіт, як заміна лінії, під час яких допускається максимальний термін відключення на 24 години влітку і 8 взимку (було 48 годин).

При відсутності електрики понад 24 годин поспіль сума компенсації збільшена з 200 грн до 300 грн.

Також, при перевищенні термінів усунення причин неякісного постачання електроенергії, сума компенсації збільшується зі 100 грн до 200 грн.

Щоб отримати компенсацію, споживачеві необхідно звернутися до обленерго з заявою про отримання компенсації за часті перебої з електроенергією.

Обленерго має відповісти на заяву, вказавши найменування лінії (трансформатора), до якої підключений споживач, кількість планових і аварійних відключень, кількість відключень не з вини обленерго, висновок про дотримання/недотримання стандарту якості.

Якщо відповідь обленерго не задовольняє споживача, він може направити його копію до НКРЕКП для подальшого розгляду.

У НКРЕКП нагадують, що в 2020 році понад 34 000 споживачам виплачено компенсації за відсутність електрики на суму 3,2 млн грн, в першому півріччі 2021 року – 4 млн грн.

Нові стандарти якості постачання електроенергії набули чинності з 1 серпня 2021 року.

Оценка материала:

5.00 / 1
Українцям підвищили розмір компенсації за відключення електрики 5.00 5 1
Бізнес / Ринки та компанії
21.08.2021 663
Еще материалы раздела «Ринки та компанії»