НОВОСТИ ДНЯ: Потепление и дожди: прогноз погоды в Украине последние выходные сентября  Дев’ять гривень за добу: в Україні стало платним зберігання номерних знаків авто  Учасникам АТО та ООС нададуть пільги на паркування у столиці  Участники учений Rapid Trident отработали бой в городе  Погода на выходные: в Украину придет потепление  Вакцинація вчителів: Шмигаль нагадав, що у «червоній» зоні потрібно буде 100%  «Жовта» зона: усі заклади профтехосвіти та 79% шкіл Київщини працюють офлайнвсе новости дня
14.09.2021 1200

Двоє астронавтів майже сім годин працювали у відкритому космосі

Астронавт Японського космічного агентства Хосіде Акіхіко і французький астронавт Європейського космічного агентства Томас Песке вийшли в скафандрах у відкритий космос для роботи за бортом Міжнародної космічної станції протягом майже 7 годин.

630_360_1631534497-286_14.09.21

Як передає Укрінформ, про це повідомляє NHK.

У неділю вони успішно встановили опорний сегмент для кріплення нових сонячних батарей і замінили старе вимірювальне обладнання.

Загальний час перебування Хосіде у відкритому космосі тепер становить 28 годин 17 хвилин, що побило рекорд, поставлений раніше японським астронавтом Ногуті Соїті, більше ніж на годину.

Сам Хосіде перебуває на борту Міжнародної космічної станції з квітня. Це його третій політ у космос. МКС знаходиться на орбіті на відстані 400 км від Землі.

За планом він має провести наукові експерименти і виконати інші завдання, перш ніж повернутися на Землю на початку листопада.

Як повідомляв Укрінформ, за допомогою телескопа Європейської південної обсерваторії (ESO) група астрономів отримала найяскравіші і детальні знімки астероїда Клеопатра: спостереження показали, що цей об'єкт нагадує за формою "собачу кістку".

Двоє астронавтів майже сім годин працювали у відкритому космосі 5.00 5 1