Бізнес
Ринки та компанії
МХП повертає на полиці Нашу Рябу
ПрАТ «Миронівський хлібопродукт» Юрія Косюка повертає бренд «Наша Ряба» на упакування зі своєю курятиною. Місяць її продавали під брендом «Та сама курочка».
Про це повідомляється на офіційній сторінці «Нашої Ряби» в Facebook.
У компанії заявили, що відмовилися від логотипа, щоб звернути увагу не на упаковування, а на якість продукту. Тепер МХП повертає курятину на полиці в звичному вигляді.
«Ми на місяць відмовилися від брендингу. За цей місяць ми впевнилися, що ви з нами на одній хвилі і впізнаєте улюблену курочку навіть без логотипа. Ми повертаємо ту саму курочку у звичному виді. Знайоме пакування знову на полицях магазинів, і дещо все ж змінилося», – заявили в «Нашій Рябі».