НОВОСТИ ДНЯ: Лазебна: Населення України старіє, дітей – лише 18%  Пів грама: Японія передала NASA проби з астероїда Р'югу  Синоптик рассказал, когда в Украину придет настоящая зима  «Кіборгу» Петру Полицяку присвоїли звання Героя України посмертно  Драйвером хвилі пропаганди про можливе вторгнення в Україну є офіційні сайти РФ – експерт  Погода в Украине на среду, 8 декабря  Тонкі пластикові пакети будуть заборонені в магазинах з 10 груднявсе новости дня
Политика
Мир
25.11.2021 3164

У Китаї знайшли шліфовану пластину зі слонової кістки, якій 100 тисяч років

Археологи при Інституті культурних реліквій та археології провінції Шаньдун виявили на сході Китаю лопатоподібний виріб з бивнів слона, який є найдавнішим зі знайдених у країні шліфованих кістяних знарядь.

630_360_1508285734-4341_25.11.21

Як передає Укрінформ, про це повідомляє Сіньхуа.

Незвичайне відкриття зробили на стоянці палеоліту Башань, яка знаходиться на території повіту Ішуй.

Зазначається, що в рамках розкопок нашарувань ґрунту завтовшки близько восьми метрів на стоянці Башань археологам вдалося виділити вже вісім культурних шарів. Знахідки включають понад п'ять тисяч виробів з каменю, слонової кістки та оленячих рогів, а також скам'янілі останки тварин.

За допомогою методів датування вчені встановили, що один великорозмірний лопатоподібний виріб з бивнів палеолоксодона, вимерлого роду з сімейства слонових, було виготовлено від 99 тис. до 104 тис. років тому.

Згідно з наявними даними, це знаряддя зі слонової кістки вважається надзвичайною рідкістю в усьому світі.

Також на стоянці Башань знайшли безліч різноманітних знарядь із каменю. Це в основному кварцові нуклеуси, відщепи та пластини, які діляться на шкребки, ножі, гостроконечники, сокири тощо.

Знахідки, зроблені на стоянці Башань, мають велику наукову цінність. Вони дозволять дослідникам встановити порядок палеолітичних культур на сході Китаю, поглибити вивчення еволюції синантроп та інших представників прямоходячої людини у Східній Азії, їх побуту, праці та умов життя, пояснив учений.

Як повідомляв Укрінформ, археологи виявили непошкоджену кімнату, в якій, імовірно, мешкали раби, у передмісті давньоримського міста Помпеї.

У Китаї знайшли шліфовану пластину зі слонової кістки, якій 100 тисяч років 5.00 5 2