НОВОСТИ ДНЯ: США шукають джерела газу для Європи на випадок вторгнення Росії в Україну, - FT  Большая комета пролетит мимо Земли в июле 2022 года  General Motors інвестує $6,5 мільярда у заводи з виробництва електрокарів та батарей - ЗМІ  Ученые нашли кирпичики жизни  Впервые кальмара обнаружили на рекордной глубине в шесть километров  Появился детальный прогноз погоды на март, апрель и май в Украине  Нові штами COVID-19 можуть бути ще більш заразними, - ВООЗвсе новости дня
27.11.2021 414

Астрономи виявили дві «невидимі» галактики

Група астрономів із Копенгагенського університету (Данія) завдяки телескопу Hubble зафіксувала у Всесвіті дві галактики, які отримали назви REBELS-12-2 та REBELS-29-2.

630_360_1637932951-135_27.11.21

Як передає Укрінформ, про це повідомляє New Atlas.

«Ми дивилися на знімки дуже віддалених галактик, про існування яких ми вже знали завдяки космічному телескопу Hubble. А потім ми помітили, що у двох із них є сусід, якого ми зовсім не очікували. Оскільки обидві ці сусідні галактики оточені пилом, частина їхнього світла заблокована, і це робить їх невидимими для Hubble», - заявив автор дослідження Паскаль Уш.

Зазначається, що ці дві галактики отримали назви REBELS-12-2 і REBELS-29-2.

Вони розташовані на відстані у 29 мільярдів світлових років від Землі.

«Ці «невидимі» галактики, які ми виявили в ранньому Всесвіті, є одними з перших будівельних блоків вже зрілих галактик, які ми бачимо навколо себе у Всесвіті сьогодні», - додав Уш.

За його словами, астрономи нині намагаються скласти повну картину того як утворювався Всесвіт.

Астрономи виявили дві «невидимі» галактики 5.00 5 1