НОВОСТИ ДНЯ: Астрофізики виявили у нашій галактиці незвичний об’єкт  Телескоп NASA показав сферичне скупчення у сузір’ї Тукан  Археологи виявили стародавній череп зі слідами хірургічної операції: йому більше 2000 років  Вперше за 20 років. Український корабель відправляється в експедицію в Антарктиду  Китайський супутник відбуксував інший апарат на «поховальну орбіту»  Снегопады накроют всю Украину: какая будет погода на выходные  Українські миротворці з вертольота знищили базу бойовиків у Конговсе новости дня
Политика
Мир
30.11.2021 194

НАТО не гарантує безпеку Україні, оскільки вона не є його членом, - Столтенберг

Генеральний секретар НАТО Єнс Столтенберг заявив, що не може гарантувати Україні безпеку, оскільки вона не є членом Альянсу. Однак країна може покладатися на політичну та практичну підтримку.

Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на його заяву журналістам у Ризі.

Так він відповів на запитання, як НАТО буде реагувати у випадку загострення ситуації з військами Росії поблизу кордону з Україною.

"Я думаю, що важливо робити різницю між союзниками по НАТО і партнером, Україною. Союзникам НАТО ми гарантуємо захист у рамках п'ятої статті статуту Альянсу, і ми захищатимемо всіх союзників. А Україна - це партнер. Це партнер, якого ми високо цінуємо, ми надаємо їй політичну та практичну підтримку", - зазначив Столтенберг.

НАТО не гарантує безпеку Україні, оскільки вона не є його членом, - Столтенберг 5.00 5 1