<
НОВИНИ ДНЯ: Уряд вирішив продати великий готель в центрі Києва  Лукашенко заявив, що сусідні країни "озброєні до зубів", і пригрозив "ядеркою"  Глазур для паски: 11 хитрощів для ідеального приготування  Коли Поливаний понеділок 2024 року: дата, історія та звичаї свята  Тепле, проте не спекотне: синоптикиня розповіла, чого чекати від погоди цього літа  Україна посилить дальні удари по Росії – командувач британської армії  Які дріжджі найкраще використовувати для випікання паскивсі новини дня
18.08.2022 610

Кредитні канікули та невиплата страховки: на що українців скаржаться в НБУ

Національний банк України у II кварталі 2022 року отримав та опрацював майже 17 тисяч звернень споживачів фінансових послуг. Із них 5 тисяч - письмові звернення та 12 тисяч - дзвінки до Контакт-центру.

dscf1495_id84617_1300x867_1_650x410_18.08.22

Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на прес-службу НБУ.

У II кварталі 2022 року суттєво зменшилася кількість звернень до НБУ порівняно з I кварталом: отримано на 44% менше письмових звернень та на 16% - усних. Це можна пояснити тимчасовим призупиненням діяльності низки фінансових установ через війну в Україні, зазначили в НБУ.

За даними прес-служби, введення воєнного стану вплинуло на структуру звернень до НБУ. Кредитні канікули під час воєнного стану - найпоширеніше питання від споживачів фінансових послуг (отримано 614 письмових звернень від клієнтів банків та 584 - від клієнтів небанківських фінансових установ щодо цього питання).

Актуальною проблемою залишається питання врегулювання простроченої заборгованості, що становить 18% від усіх письмових звернень за II кварталі 2022 року. Також отримано письмові звернення з питань невиплати страхового відшкодування (11%), блокування та арештів рахунків (11%), проблем із переказами (6%).

Серед письмових звернень 19% (909 звернень із 4 886) мали ознаки порушення прав споживачів фінансових послуг. Найчастіші порушення зафіксовано в роботі страхових компаній (52%) та колекторських компаній (44%).

Серед проблемних питань у роботі банків і небанківських фінансових установ залишаються шахрайські дії з використанням електронних платіжних засобів та їх реквізитів. Найбільшими проблемними питаннями щодо роботи страхових компаній є невиплата страхового відшкодування та незгода з розміром страхового відшкодування, повідомили в НБУ.

Оценка материала:

5.00 / 2
Кредитні канікули та невиплата страховки: на що українців скаржаться в НБУ 5.00 5 2
Бізнес / Фінанси та банки
18.08.2022 610
Еще материалы раздела «Фінанси та банки»