НОВИНИ ДНЯ: Ідеальний рецепт на Новий рік 2025: як засолити будь-яку рибу за 15 хвилин  Перші дослідження ґрунту з темного боку Місяця розкрили нові факти  Удари ЗСУ вглиб Росії: експерт назвав цілі ракет ATACMS  Бойові дії в Україні можуть припинитися 2025-го: деталі від The Economist  Як приготувати найніжніші та найсоковитіші відбивні: допоможе цей секретний інгредієнт  Коли Андрія Первозванного 2024 року: святкуємо за новим календарем, історія, традиції  Буде "особливість": синоптикиня розповіла, на яку погоду чекати в п'ятницю в Українівсі новини дня
Бізнес
Економіка
18.10.2022 1731

Які товари обирають українці під час війни: дані опитування

Найчастіше українців приймають рішення щодо купівлі продуктів та товарів, виходячи з відповідності ціни та якості (42%).

img_20210320_101005_id71177_1300x867_17_650x410_18.10.22

Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на дані опитування Соціологічної групи "Рейтинг".

За даними опитування, по 29% керуються тим, що регулярно купують одні і ті ж товари (стратегія регулярного споживання), або через можливість купити їх дешевше (стратегія мінімізації витрат).

Ще 20% купують тому, що покупка приносить задоволення (гедоністи), 13% - купують товари найкращої якості (перфекціоністи). Лише 4% зазначили, що купують товари імпульсивно (стратегія імпульсивного споживання), 2% - через те, що товар є новинкою (споживання новинок).

Результати кластерного аналізу стратегії поведінки споживачів дозволили розділити споживачів на такі групи: гедоністи (38%), раціоналісти (24%), традиціоналісти (21%) та економні (19%).

"Гедоністи" - обирають товари найкращої якості, купують те, що за ціною відповідає якості та приносить задоволення - переважають у категорії молоді, серед чоловіків та тих, хто працює (відповідно має вищі доходи).

"Раціоналістів", які купують дешевше та коли є хороше співвідношення "ціна - якість", їх більше серед представників середнього покоління, чоловіків, тих, хто працює, а також пенсіонерів.

"Традиціоналістів", які купують одні і ті самі товари у співвідношенні "ціна - якість", їх більше серед молоді та тих, хто працює.

"Економних", які купують дешевше та одне і те саме - більше серед старших, жінок (їх більше серед найстаршої категорії) та безробітних і тих, хто на пенсії.

"В цілому, це хороші, адекватні стратегії розвинених суспільств з непоганими економічними показниками", - йдеться в повідомленні.

Опитування проведене 8-9 жовтня 2022 року по всій Україні за виключенням тимчасово окупованих Росією територій Криму та Донбасу, а також територій, де на момент опитування відсутній український мобільний зв'язок. Вибіркова сукупність: 1000 респондентів. Метод опитування: CATI (Computer Assisted Telephone Interviews - телефонні інтерв'ю з використанням комп'ютера). Помилка репрезентативності дослідження з довірчою імовірністю 0,95: не більше 3,1%.

Оценка материала:

5.00 / 4
Які товари обирають українці під час війни: дані опитування 5.00 5 4
Бізнес / Економіка
18.10.2022 1731
Еще материалы раздела «Економіка»