Прес-релізи
Авторинок
Honda Jazz 1.5 i-MMD Executive: маленьке диво
Honda Jazz завжди була синонімом максимального використання простору. Завдяки баку, розташованому спереду, маленький автомобіль пропонував багато місця під чарівними задніми сидіннями (Magic seats), які також можна вміло скласти і таким чином забезпечити транспортну місткість для більш високих предметів, з якими практично не зможе впоратися жоден позашляховик. Jazz завжди оснащувався економічними двигунами, завжди мав компактний кузов і завжди був легким у маневруванні. Це все ще застосовується зараз?
Милий дизайн
Новий Jazz симпатичніший, ніж будь-коли. Великі фари дивляться на вас, як очі маленького цуценяти. Кузов тепер ще більш однорідний. Але знову ж таки, все ідеально продумано.
Пріоритетом була хороша оглядовість з автомобіля та зручна посадка. Цьому сприяють двері, які відкриваються практично під прямим кутом. Всередині Honda Jazz також дуже приваблива. Будь-які спроби спортивного дизайну залишилися в ящику, і Jazz грає на суто міському акорді. За це його слід похвалити – навіщо йому прикидатися тим, ким він не є? Перше, що кидається в очі в салоні – це двохспицеве кермо. Також є епітет «ретро», але його дизайн насправді сучасний і водночас функціональний.
Мінімалізм
Як я вже згадував, концепція інтер'єру мінімалістична. Однак це не означає, що вона нецікава в дизайні. А ще є цікаві рішення, які можна використовувати собі на користь. Наприклад, підстаканники розташовані безпосередньо перед бічними вентиляційними отворами кондиціонера. Це означає, що ви можете охолоджувати свої напої або зберігати їх теплими. Від пасажира приховано дві практичні коробки. Місця для зберігання речей на центральній консолі досить великі. Крім цього, Вам не доведеться турбуватися про достатню кількість розеток USB і 12 В.
Панель інструментів також виконана в дусі мінімалізму. Вона складається з відносно невеликого дисплея, який показує всі необхідні дані, але не шукайте тут, наприклад, тахометра. В чому справа? Наш Jazz є гібридом, і немає можливості впливати на обороти двигуна при певному навантаженні. Але ми дійдемо до цього пізніше. Основний дисплей трохи збільшився, порівняно зі старшими моделями бренду, він отримав кілька корисних апаратних кнопок і зручну навігацію. Крім того, набагато приємніша і чіткіша графіка.
Оснащений
Jazz не відстає також в оснащенні. Наша версія Executive пропонує практично все, що можна запропонувати. Світлодіодні фари, адаптивний круїз-контроль з функцією напівавтономного водіння в пробках, активне утримання смуги руху з функцією вібрації керма, моніторинг сліпих зон, камера заднього ходу, підігрів сидінь і навіть підігрів керма. З цікавинок відзначу однозонний, але автоматичний кондиціонер, який Jazz пропонує навіть у базовій комплектації без доплати.
Майже електромобіль
Jazz приводиться в дію від електродвигуна. Як так? Адже це гібрид! Так, але двигун внутрішнього згоряння служить лише генератором енергії для електродвигуна та акумулятора. Він лише спирається на колеса тільки на трасі, тому що Jazz не пропонує трансмісію, лише одну постійну передачу на шосе. В іншому випадку двигун від'єднується від коліс і робить все, що забажає, залежно від ваших вимог до продуктивності.
Honda дуже вміло дозволяє двигуну працювати під час розгону, щоб імітувати роботу коробки передач. Тож його оберти зростають і падають у міру прискорення, наче це автомат. Це чудово працює. У той же час під час звичайного руху Jazz може їхати неймовірно плавно. Як з електромобілем. А продуктивність? Його сукупна потужність у 80 кВт (109 к.с.) звучить не дуже цікаво, але факт у тому, що Jazz може бути дуже спритним. Адже він може розганятися до 100 км/год за 9,5 секунди.
У Jazz легко потрапити через двері великого розміру. Перше, що зачаровує – вид з машини. Jazz має подвійну тонку передню стійку, тому він має чудовий круговий огляд.
Знайти вдале положення за кермом не проблема, хоча вищим людям буде приємно, якщо педалі будуть розташовані трохи далі.
Гібридний привід у новому Jazz є однією з головних переваг всього автомобіля (4,5 л/100 км у місті та 5,1 л/100 км під час більш швидкого руху), в автомобілі дуже добре налаштована рекуперація.
Драйв, створений для міста
Honda Jazz навіть на мить не намагається вдавати, що це щось інше, ніж міський автомобіль. Так, він вище середнього просторий, що може когось спантеличити, але одного погляду на його пухкий корпус і химерні деталі достатньо, щоб зрозуміти, що його територія – це місто та його околиці.
Гібридний привід, який складається з атмосферного бензинового чотирициліндрового двигуна, що працює за циклом Аткінса для мінімального споживання, та електродвигуна. Здебільшого двигун внутрішнього згоряння фізично не підключений до передніх коліс і функціонує лише як генератор електроенергії. Отже, автомобіль приводиться в рух електродвигуном. Це має свої переваги. По-перше, це неймовірна плавність ходу, схожа на електрокар. Це має сенс, адже автомобіль працює так само, як і електромобіль, тільки замість великого акумулятора він має менший акумулятор, двигун внутрішнього згоряння та паливний бак. По-друге, це простота конструкції, оскільки машині не потрібна коробка передач. Він має лише одну пряму трансмісію, яка спрацьовує на швидкості по трасі та міцно з’єднує передню вісь із двигуном внутрішнього згоряння. Третє – споживання. Оскільки під час звичайної їзди двигун не прив’язаний до передніх коліс, він може працювати на ідеальній швидкості та під ідеальним навантаженням у режимі, коли він досягає найбільшої ефективності та, отже, найменшого споживання, майже незалежно від ситуації на дорозі.
Під час звичайної їзди ви не знаєте про двигун. Іноді навіть важко сказати, чи він взагалі включений.
Модельний ряд Honda можна переглянути на сайті офіційного дилерського центру Honda "Арія Моторс"