Прес-релізи
Спорт
Спеціалісти Gazeta.Lviv розповіли, чому запуск першої соціальної реклами на тему свідомого гемблінгу важливий для країни
На початку 2023 року на вулицях Києва з’явилась реклама на тему свідомого гемблінгу. За повідомлення пресслужби Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей це перший державний соціальний проєкт даного спрямування.
Безпечний гемблінг
На думку аналітиків порталу gazeta.lviv.ua, подібні ініціативи вкрай важливі для українського суспільства. І українські казино, і регулятор повинні робити все можливе, щоб швидко змінити філософію азартних ігор в Україні, наблизити їх до міжнародних стандартів. В розвинутих країнах азартні ігри сприймаються виключно як різновид розваг, а не як додатковий спосіб отримання доходу. Саме ціль зниження соціальних ризиків, які виникають через викривлене сприйняття гемблінгу як способу заробітку., переслідує запущена в Києві соціальна реклама.
Ринок азартних ігор легалізовано в Україні з 2020 року. До цього гемблінг перебував в тіні протягом 11 років, тому не дивно що досі проблема діяльності нелегальних казино залишається невирішеною. Завдання КРАІЛ та легальних операторів - не тільки змінити філософію сфери, а й доносити гравцям небезпеки гри в нелегальних закладах. Обираючи гральний заклад чи онлайн-платформу, потрібно звертати увагу не тільки на фріспіни за реєстрацію чи інші подібні маркетингові інструменти. Безпеку та захист прав гравцям гарантують виключно ліцензовані оператори.
Подальша реалізація подібних проєктів
Голова КРАІЛ Іван Рудий зазначив, що регулятор не зупиниться на досягнутому, і продовжить активну роботу в даному напряму. Зокрема, планується масштабувати проєкт, тобто найближчим часом аналогічна державна соціальна реклама на тему свідомого гемблінгу буде запущена в інших великих українських містах.
Також керівник КРАІЛ висловив окрему вдячність за підтримку запропонованої ініціативи громадській спілці «Всеукраїнська Рада Гемблінгу», а безпосередньо за сприяння розміщення соціальних рекламних матеріалів Управлінню з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради. Організатори розмістили на столичних вулицях та у метро на сітілайтах заклики до потенційних гравців пам’ятати, що “гемблінг — це лише розвага, а не спосіб побудувати добробут”.
Нагадаємо, що Верховна Рада схвалила легалізацію азартних ігор у 2020 році, а вже у 2021 році були затверджені принципи соціально відповідальної гри. Крім того, легальні оператори азартних ігор підписали Меморандум про соціально відповідальну рекламу.
Оценка материала:
Спеціалісти Gazeta.Lviv розповіли, чому запуск першої соціальної реклами на тему свідомого гемблінгу важливий для країни15.02.2023