НОВИНИ ДНЯ: Іде тепло до +12: Гідрометцентр розповів про погоду у Київській області на вихідні  Командир "Азову" розповів про серйозну проблему в Силах оборони  Шоколадні млинці: оригінальний рецепт  Синоптикиня дала прогноз на початок весни в Україні  Як довести свою непридатність до служби в ЗСУ: пояснення юриста  Зеленський прокоментував замахи на своє життя  24 лютого Україна буде однією з найтепліших країн Європи, однак є небезпечний нюансвсі новини дня
20.05.2023 310

Борги за світло псуватимуть кредитну історію споживачів

Попри війну, українці мають своєчасно оплачувати комунальні послуги. Зокрема, побутові споживачі мають платити за електроенергію. Борги за світло тепер можуть відображатися у кредитній історії клієнта. Це стало можливим, оскільки компанія YASNO та Українське бюро кредитних історій почали співпрацювати.

Про це повідомляється на офіційному сайті компанії.

Тепер бюро отримуватиме інформацію про клієнтів компанії, які накопичили заборгованість за спожиту електроенергію і ця інформація буде відображатись в їхній кредитній історії.

Кредитна історія клієнта – це інформація про кредити та дисципліну щодо їхньої оплати, яка надається різними установами (банками, фінансовими та лізинговими компаніями та ін.) та зберігається у базі даних Українського бюро кредитних історій.

У компанії зазначили, що станом на 1 травня 2023 року побутові споживачі накопичили заборгованість більше одного місяця за спожиту електроенергію у розмірі понад 1,7 млрд грн.

«Щоб спонукати клієнтів більш відповідально ставитись до оплати за використану електроенергію, YASNO періодично передаватиме інформацію про заборгованість побутових клієнтів до бюро», – йдеться у повідомленні.

Якщо клієнт, котрий підпадає під критерії, визначені постачальником, звернеться до фінансової установи для отримання кредиту, то кредитор буде бачити його кредитну історію включно з інформацією щодо заборгованості за спожиту електроенергію.

«Ці дані дозволяють кредитору оцінити ризики та вирішити, чи надавати позику такому клієнту», – зазначили в компанії.

Споживачі, які своєчасно розраховують за послуги, зможуть формувати позитивну кредитну історію. Цей крок дозволить їм покращити свою кредитну репутацію, отримувати більш вигідні умови позик та забезпечить їх фінансову стабільність у майбутньому.

Генеральний директор YASNO Сергій Ковалено підкреслив, що компанія добре розуміє обставини, в яких усі ми зараз перебуваємо, але є клієнти, які не сплачують за використану електроенергію та інші комунальні послуги, але при цьому беруть кредити, наприклад, на чергові нові iPhone.

«Саме на таких клієнтів і розрахована така активність. Сьогодні важливо, щоб усі клієнти відчували відповідальність та сплачували за отримані комунальні послуги у повному обсязі, бо це дозволить енергетикам і на далі тримати енергетичний фронт», – резюмував він.

Оценка материала:

5.00 / 1
Борги за світло псуватимуть кредитну історію споживачів 5.00 5 1
Бізнес / Ринки та компанії
20.05.2023 310
Еще материалы раздела «Ринки та компанії»