НОВИНИ ДНЯ: Атака на нафтопереробну галузь Росії: удари українських дронів можуть спричинити кризу — експерт  У порти Одеси незабаром повернуться великі контейнеровози та пороми, - ЗМІ  Прогноз погоди на 19 березня: де в Україні буде дощ і мокрий сніг  Частина "вагнерівців" виїхала з Білорусі. "Гаюн" назвав можливу причину  Хто з військовозобов'язаних може законно відмовитися від повістки – пояснення юристки  Вибух військового вертольота у Придністров’ї: експерт прогнозує повну втрату боєздатності сепаратистів  На заході сніг та ожеледиця, на решті територій дощитиме: погода на 19 березнявсі новини дня
07.06.2023 425

Як дожити до 100 років: дослідники виявили та розповіли "секрет"

У дослідженні взяли участь 176 довгожителів.

c42e110130576eba81075f8aa383897a_07.06.23

Нове дослідження показало, що секрет того, як дожити до 100 років, вже може ховатися всередині людини. Пише ТСН.

Науковці з Копенгагенського університету вивчили 176 осіб у віці 100 років і старше, що живуть у Японії, і виявили, що вони мали "унікальну" комбінацію кишкових бактерій. Про це пише mirror.co.uk.

Тож довге життя повністю залежить від кишківника. Так, певні віруси в можуть сприятливо впливати на кишкову флору і, отже, на здоров'я.

"Попереднє дослідження показало, що кишкові бактерії старих японців виробляють абсолютно нові молекули, які роблять їх стійкими до патогенних мікроорганізмів, що викликають хвороби", - сказав керівник дослідження доктор Йоахім Йохансен. "І якщо їхній кишківник краще захищений від інфекції, то, ймовірно, це одна з причин, через яку вони живуть довше, ніж інші".

Японські довгожителі також мали величезну різноманітність як бактерій, так і бактеріальних вірусів у кишківнику.

Доцент Саймон Расмуссен сказав: "Висока мікробна різноманітність зазвичай пов'язана зі здоровим мікробіомом кишківника. І ми очікуємо, що люди зі здоровим кишковим мікробіомом будуть краще захищені від хвороб, пов'язаних зі старінням".

Одна жінка, яка живе в будинку для людей похилого віку в Ессексі, нещодавно сказала, що секрет досягнення 102-річного віку полягає в "хорошому сексі". А подружня пара з Нортгемптоншира, якій торік виповнилося 100 років, приписала своє довге життя "щоденній сварці".

Але останні наукові дослідження передбачають, що насправді це залежить від того, як можна відтворити різноманітність бактерій для боротьби із поширеними захворюваннями.

Використовуючи спеціально створений алгоритм, дослідникам вдалося скласти карту кишкових бактерій та бактеріальних вірусів.

Професор Расмуссен додав: "Кишкові бактерії є природною частиною людського тіла та нашого природного середовища. І найбожевільніше те, що ми справді можемо змінити склад кишкових бактерій. Ми не можемо змінити гени — принаймні найближчим часом".

Нагадаємо, британка, яка відсвяткувала 108-й день народження, назвала відсутність дітей секретом свого довголіття. Протягом життя вона не народила нащадків, але виховувала багатьох чотирилапих.

Як дожити до 100 років: дослідники виявили та розповіли "секрет" 5.00 5 2