НОВИНИ ДНЯ: Експерт розповів, в яких країнах можна знайти ЗРК Patriot для України  Світові лідери закликають республіканців допомогти Україні, але вони дивляться на Трампа, - Reuters  Курячі нагетси з моцарелою: корисний рецепт  Путін намагається підкупити військових РФ, але можуть бути наслідки, - розвідка Британії  Синоптикиня назвала терміни похолодання та попередила, чи будуть заморозки найближчим часом  Експерт спрогнозував, чи втягне Путін Лукашенка у війну проти України  Рецепт курячих відбивних під грибною шубоювсі новини дня
11.08.2023 2889

Під дном Тихого океану виявлено невідомий світ живих істот

Морські істоти у темряві глибин беруть енергію не від Сонця, а від довколишніх мінералів.

5af0d7ef3efc3fa33e92266c2ecc5045_11.08.23

Міжнародна група дослідників, які працювали на борту судна Інституту океану Шмідта, виявила нову екосистему під дном Тихого океану на глибині близько 2,5 км. Як виявилося, морські істоти у темряві глибин беруть енергію не від Сонця, а від довколишніх мінералів. Пише ТСН.

Про це повідомляє Science alert.

За допомогою дистанційно керованого підводного апарата SuBastian науковці очистили ділянку дна на Східно-Тихоокеанському піднесенні біля Центральної Америки на глибині приблизно 2,5 тисячі метрів.

Ще у 1970-х роках тут було виявлено гідротермальні джерела, які виливають гарячі, багаті мінералами рідини в глибини океану, де панує цілковита темрява.

У результаті експерименту було відкрито нову екосистему, що стало новим доказом можливості існування життя в неймовірних місцях.

"На суші ми давно знаємо про тварин, що живуть у підземних порожнинах, а в океані – про тварин, що живуть у піску та мулі, але вперше вчені шукали тварин під гідротермальними джерелами", – каже виконавчий директор інституту Джіотіка Вірмані.

Серед виявлених форм життя - черв’яки, равлики і бактерії. Особливе захоплення у науковців викликали трубочники - глибоководні істоти, які подорожують під морським дном крізь вулканічні рідини, щоб колонізувати нові середовища існування.

“Це відкриття значно розширило наше розуміння життя тварин у глибоководних гідротермальних джерелах”, — відзначила еколог Моніка Брайт з Віденського університету.

Нагадаємо, раніше група дослідників виявила новий вид гігантських "морських жуків", які живуть на дні океану.

Під дном Тихого океану виявлено невідомий світ живих істот 5.00 5 3