Прес-релізи
Транспорт
Чи можуть вантажні автомобілі мати несумісні шини?
У світі комерційних вантажоперевезень шини щодня проходять незліченну кількість кілометрів, будь то місцеві або міжміські маршрути. Як правило, ці вантажівки оснащуються комплектом ідентичних за розміром і маркою шин. Однак у міру збільшення пробігу знос шин відбувається не завжди рівномірно. Коли настає час міняти гуму, чи то в сервісному центрі, чи то на виїзному шиномонтажі, виникає спокуса одягнути будь-яку відповідну покришку, аби скоріше повернутися на дорогу. Однак дуже важливо звертати увагу на сумісність покришок і не допускати їх розбіжності. Ось чому важливо уникати використання несумісних шин.
Термін "невідповідні шини" може охоплювати кілька варіантів, зокрема відмінності у виробнику, розмірі, рівні накачування або характері зносу протектора. Невідповідність на вантажному автомобілі може призвести до цілої низки проблем. До них відносяться нерівномірний знос протектора, зниження ефективності пробігу і скорочення загального терміну служби. Невідповідність вантажних шин одна одній може призвести навіть до передчасного виходу їх з ладу, що тільки збільшить витрати на технічне обслуговування. Невідповідність може призвести до того, що одна покришка буде нести непропорційно велике навантаження, порушуючи баланс.
На які важливі моменти слід звернути увагу:
Невідповідність протектора. Якщо вантажні шини мають різну глибину протектора, то покришка з більшою глибиною протектора, як правило, зношується швидше, ніж її аналог. В ідеалі різниця в глибині протектора не повинна перевищувати 4/32 дюйма.
Невідповідність рівня накачування. Автошини з різним рівнем накачування будуть нести нерівномірне навантаження, що призведе до нерівномірного зносу.
Різниця в діаметрі. Якщо шини мають різну висоту, то це призведе до виникнення безлічі проблем. Більша гума буде сильніше пошкоджувати боковину і витримувати велике навантаження, що призведе до її передчасного зносу. Водночас менша покришка буде змушена обертатися швидше, що призведе до надмірного зносу протектора.
Використання різних типів. Поєднання радіальних і суцільнолитих шин - ще одна форма невідповідності, яка може різко скоротити термін служби, оскільки кожен тип по-різному поводиться на дорозі.
В ідеалі всі колеса вантажного автомобіля повинні зношуватися рівномірно і вимагати заміни одночасно, але так буває рідко. Щоб знизити ризик розбіжності, необхідно розробити ефективну програму технічного обслуговування вантажних шин. Регулярно оглядайте покришки, щоб переконатися в тому, що вони мають однаковий розмір і схожий характер зносу. Коли прийде час їхньої заміни, переконайтеся, що нові встановлено на ту саму вісь. Навіть при використанні вживаних шин необхідно прагнути до точного збігу малюнка протектора, щоб зберегти однотипність покришок.