<
НОВИНИ ДНЯ: В Пентагоні сказали, для яких цілей Україна отримала ATACMS, - NYT  Стосується Росії. У НАТО назвали Китаю умову для гарних відносин із Заходом  Кулеба назвав дві умови для ефективності санкцій проти РФ  Як приготувати йогуртовий десерт з ягодами  Телескоп NASA виявив загадкову планету-блудька  Як отримання ЗСУ артснарядів від США змінить характер боїв на фронті: думка експерта  Китай заявив про наростання "негативних факторів" у відносинах зі СШАвсі новини дня
25.11.2023 876

Археологи виявили 1000-річні мумії дітей

Знахідку виявили в Перу.

6529d5331a401f4b20e759cda5acaf5a_25.11.23

Археологи в Перу виявили чотири мумії дітей, вік яких, як вважають, становить не менше 1000 років. Пише ТСН.

Про це повідомляє Reuters.

Знахідку виявили в місці, яке колись було священним церемоніальним простором, а зараз розташоване в одному з найстаріших районів сучасної Ліми.

Дослідники вважають, що діти, виявлені поряд з останками дорослої людини, походять із культури Ічма, яка розвивалася на центральному узбережжі Перу до того, як Імперія інків виросла та охопила частину регіону Андів.

Деякі останки знайшли на підніжжі сходів на невеликому пагорбі, де, як вважають, колись був храм. Луїс Такуда, археолог із району Римак у Лімі, сказав, що храм, ймовірно, було збудовано 3500 років тому.

"Вся ця територія є дуже важливою церемоніальною залою, – сказав Такуда. – Люди, які жили тут у період Ічми, все ще вважали це місце священним і тому ховали тут своїх мерців".

Такуда сказав, що на черепах мумій усе ще було волосся. Останки було знайдено поряд із керамікою.

У столиці Перу з населенням близько 10 мільйонів людей перебуває близько 400 археологічних руїн.

Найбільші археологічні пам'ятки Перу розташовані за межами Ліми, в таких місцях, як Куско, яке було столицею Імперії інків і упало під владою іспанських конкістадорів у 16 столітті.

Нагадаємо, фахівці попередили про потужні магнітні бурі через "архіпелаг плям" на Сонці. Величезний "архіпелаг сонячних плям", уп'ятнадцятеро ширший за Землю, незабаром може "бомбардувати" нас сонячними спалахами.

Археологи виявили 1000-річні мумії дітей 5.00 5 1