Прес-релізи
Фінанси
Чому зручно вести облік накладних витрат онлайн
Контроль фінансових операцій та робочих процесів необхідний на будь-якому підприємстві. Тільки розуміючи, скільки грошей зароблено та витрачено, керівник зможе ухвалити правильні управлінські рішення. Аналіз отриманого з різних джерел прибутку повинен проводитися регулярно.
Постійне відстеження продажів у різних точках дає можливість уникнути недоліків, розкрадань, касових розривів. Це важливо навіть для невеликої компанії з маленьким штатом співробітників. Не знаючи реального стану справ, керівник ризикує нераціонально витрачати бюджет і в результаті працювати на збиток.
Що таке накладні витрати підприємства
Розраховуючи витрати, необхідно брати до уваги будь-які, які здійснювалися безпосередньо з корпоративних коштів. Вести онлайн облік накладних витрат потрібно регулярно, адже в цьому напрямі також виходять великі суми. До такої категорії відносять гроші, витрачені на діяльність та завдання, не пов'язані з виробничою діяльністю.
Накладні витрати направляють не на виробництво товарів чи надання послуг, а на супутні завдання. Проте завдяки їм забезпечуються ефективність та безперервність виробничого процесу. З їхньою допомогою створюють нормальні умови роботи на підприємстві, підтримують практично будь-який організаційний чи управлінський процес. Ці гроші дозволяють розрахувати точну собівартість послуг фірми.
До додаткових витрат належать такі:
- зарплата адміністративного, загальновиробничого персоналу, перерахування від неї до податкової;
- активи, які не залучені на надання послуг або виробництво товарів;
- гроші, спрямовані на оплату оренди приміщень та утримання офісу;
- витрати на комунальні послуги, які не пов'язані безпосередньо з виготовленням продукції (наприклад, на телефонний зв'язок або інтернет);
- витрати на пакування.
Це далеко не повний перелік, до нього включають також кошти, витрачені на рекламну кампанію, купівлю витратних матеріалів для офісу (паперу, канцелярії тощо), виплату відрядження, оренду транспорту та багато іншого. Такі витрати називають також непрямими та обов'язково враховують при плануванні фінансової діяльності компанії.
Переваги ведення обліку онлайн
Кожен керівник постійно думає та вирішує, куди витратити активи, які є в його розпорядженні, щоб примножити їх. Для цього необхідно постійно контролювати доходи та збитки, вибираючи та розвиваючи пріоритетні напрями. У сфері торгівлі — це відомості про товари, які продаються найактивніше, – їх потрібно замовляти у великій кількості для підвищення показників продажів.
Ухвалення правильних управлінських рішень – це не єдина проблема, з якою стикаються керівники бізнесу. Будь-якій сучасній фірмі хочеться скоротити паперову тяганину й витрачати менше часу на рутинні процеси. Цього легко досягти за допомогою онлайн-бухгалтерії, гнучкої в налаштуваннях програми з простим, інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом.
USAP ONLINE – хмарний сервіс, створений спеціально для підприємств, що працюють у сфері послуг та торгівлі. Його переваги очевидні:
- інформація зберігається на віддаленому сервері. Це означає, що для обслуговування та ведення бухгалтерії онлайн не доведеться купувати обладнання та облаштовувати місце для нього в офісі;
- постійна доступність. Продукт відкривається на будь-якому гаджеті в будь-якій точці світу цілодобово. Це можливість контролювати фінансові операції та інші робочі процеси у відпустці чи відрядженні;
- простота керування. Щоб розібратися з програмою, не треба вивчати основи бухгалтерського обліку чи звертатися до програмістів. Її легко налаштувати, виставивши права для кожного співробітника відповідно до посади;
- широкий функціонал. Сервіс дає можливість бачити звіти з продажу в реальному часі, з поточних заборгованостей, сплачувати контрагентам онлайн, нараховувати зарплати, премії співробітникам, розраховувати податки;
- відсутність помилок. Платформа функціонує з високою точністю, оскільки не потребує втручання людини. Її застосування дозволить повністю виключити людський чинник.
Вартість USAP ONLINE доступна, кожному користувачеві пропонується спершу безкоштовний тестовий період. Потім можна вибрати будь-який тариф, але для кожного з них не обмежена кількість документів для збереження. У будь-якому пакеті можна редагувати друковані форми та звертатися за допомогою до технічної підтримки.
Хмарний сервіс USAP ONLINE створений спеціально для сучасних підприємств, які бажають скоротити кількість паперів та витрати на персонал. Завдяки автоматизації більшості процесів рутинні завдання не займатимуть багато часу та забезпечать високу точність.