<
НОВИНИ ДНЯ: Погоду вихідними визначатиме циклон: прогноз на 15 та 16 червня  Командир "Грузинського легіону" заявив про отруєння: що відомо  Перед Самітом миру Китай просуває у світі власний план щодо війни в Україні – Reuters  "Став плюс". У ГУР розпочали масштабну кампанію з рекруту цивільних  Україну у вихідні накриє циклон. Синоптик дала прогноз на весь уїкенд  У Раді відповіли, чи буде економічне бронювання від мобілізації  Дощі з грозами та максимум +23: синоптики розповіли про погоду у Київській областівсі новини дня
26.05.2024 215

Астрономи відкрили потенційно придатну для життя планету

Відкрита планета отримала назву Gliese 12b.

cf6728e255e6ad12825f10e37cd99cff_26.05.24

Команда астрономів відкрила потенційно придатну для життя планету, яка має розмір нашої Землі і знаходиться на відстані 40 світлових років від Сонячної системи. Пише ТСН.

Стаття про це відкриття була опублікована в журналі Monthly Notices of the Royal Astronomical Society, інформує The Guardian.

"Ми провели розрахунки "на око", - сказав один з авторів дослідження Шишир Дхолакія. - "Ми з'ясували, що вона, ймовірно, розміром із Землю, що вона, ймовірно, має помірний клімат, і що вона дуже, дуже близько".

Він заявив що. На поверхні планети повинна бути температура, яка підходить для накопичення води, що робить її потенційно придатною для життя.

Планета має розмір Землі, або трішки менша, як Венера. Температура на її поверхні оцінюється у 42 градуси Цельсія.

Орбіта планети проходить навколо холодного червоного карлика в сузір'ї Риб, який на чверть менший за Сонце, а температура його поверхні становить близько 60 % від температури нашої зірки.

"Вона розташована всього в 40 світлових роках від нас, і це не означає, що ми зможемо дістатися до неї в найближчому майбутньому, але це означає, що ми можемо спрямувати на неї найбільші космічні телескопи у світі та зрозуміти, якою може бути її атмосфера", - каже Дхолакія.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що на Марсі виявили ознаки кисню, як на Землі.

Крім того, ми раніше інформували, що телескоп NASA виявив загадкову планету-блудька.

Астрономи відкрили потенційно придатну для життя планету 5.00 5 2