<
НОВИНИ ДНЯ: Росія готується до появи F-16 в Україні: експерт розповів, що на це вказує  Україна запровадить обмеження для паломників з Ізраїлю на Рош га-Шана: у чому причина  Армія РФ не здатна атакувати великими з'єднаннями: експерт вказав на вразливе місце окупантів  Україну накриють дощі: де очікувати сильні зливи у неділю, 23 червня   Держдеп США про дозвіл на глибокі удари по РФ: це питання здорового глузду  Чи знизять призовний вік ще більше: що планують у Раді, що кажуть військові та експерти  Нідерланди “зібрали” для України систему Patriot: що це означаєвсі новини дня
14.06.2024 1698

Він, можливо, належить до виду, який вимер близько 50 000 років тому.

64007df5b7c20456af585996efd69a77_14.06.24

46-тисячолітній черв'як, якого привезли з вічної мерзлоти та повернули до життя, почав народжувати дітей. Пише ТСН. Про це повідомляють Контракти.UA.

Про це пише Daily Star.

Мікроскопічний черв'як був знайдений вченими в глибокій заморозці після майже п'яти десятиліть перебування на льоду – але коли його оживили, вчені були приголомшені. Коли вони повернули його до життя, він почав народжувати за допомогою процесу, який називається партеногенез, оскільки йому не потрібен партнер.

Вважається, що черв'як, описаний як нематода, провів ці роки в стані спокою, який називається криптобіозом. Криптобіоз може тривати протягом невизначеного часу, коли всі метаболічні процеси призупиняються, зокрема те, що було описано Гавайським університетом як "розмноження, розвиток і відновлення".

Черв'як був віднесений до "неописаного виду" після секвенування його геному, результати якого були опубліковані в журналі PLOS Genetics. Нематоди Plectus murrayi і Tylenchus polyhypnus раніше воскресали з моху і гербарних зразків через декілька десятків років, повідомляє Live Science, але новий вид, який отримав назву Panagrolaimus kolymaensis, перебував у стані спокою протягом тисяч років.

За словами глибоководної біологині Голлі Бік, підраховано, що в таких середовищах, як океанські жолоби та вулканічні ґрунти, живуть тисячі видів нематод.

Як повідомляє Washington Post, експерти вважають, що нещодавно виявлений черв'як цілком може належати до виду, який вимер близько 50 000 років тому.

"Втім, це цілком може бути звичайна нематода, яку ще ніхто не описав", - сказав Вільям Кроу з Університету Флориди.

Нагадаємо, вчені виявили під льодом дивовижні докази існування "зеленого континенту". Річки Антарктиди, що зникли, навряд чи коли-небудь з'являться знову, але їх сліди допоможуть краще зрозуміти геологічну історію нашої планети.

Замороженого на 46 000 років черв'яка повернули до життя – він почав народжувати дітей 5.00 5 3