<
НОВИНИ ДНЯ: Кремль готує росіян до 10-річної війни з повним знищенням України в кінці, - ISW  Уряд пропонує збільшити військові видатки на 500 млрд гривень: на що підуть кошти  Кремль посилює утиски критиків війни з Україною всередині РФ — британська розвідка  Чи відступить спека у найближчі 10 днів: з'явився прогноз  17 липня спека до +39°, подекуди пройдуть дощі  Кияни пережили ще один найспекотніший день в історії спостережень  В Україні 17 липня буде найспекотніший день року: прогнозвсі новини дня
19.07.2024 913

Вчені виявили на Венері ознаки життя: хто там може існувати

Це відкриття може стати революційним, адже є ймовірним доказом існування життя на сусідній планеті.

35b4411f579e61c81cf5e2e93a74f6ea_19.07.24

Дослідники виявили в атмосфері планети два гази — фосфін і аміак. Ці гази вказують на потенційне існування інопланетного життя. Позаземне життя може ховатися в хмарах другої планети від Сонця. Пише ТСН. Про це повідомляють Контракти.UA.

Про це пише The Guardian.

Група вчених з Імперського коледжу Лондона знайшла докази існування в атмосфері Венери газу фосфін, але подібне відкриття робили вже раніше і воно не знайшло підтверджень. Але автори нового дослідження наполягають на тому, що фосфін на Венері все ж є.

На Землі газоподібний фосфін виробляють мікроби, які живуть у середовищі з низьким рівнем кисню. Тому фосфін вважається ознакою існування життя. Науковці кажуть, що наразі достеменно невідомо, як саме виробляється фосфін на планеті. Тобто його може створювати потенційне позаземне життя або ж невідомі хімічні процеси.

Інша група вчених з Кардіффського університету заявила про те, що в атмосфері Венери було виявлено аміак. Цей газ на Землі здебільшого створюють живі організми і його наявність на Венері поки що не можна пояснити відомими атмосферними або геологічними процесами.

Венера – найближча до Землі планета нашої Сонячної системи. Її атмосфера токсична, а температура на її поверхні досягає 471 градусів за Цельсієм.  Космічні зонди, які приземлялися на планеті, функціонували лічені хвилини до виходу з ладу.

Раніше стало відомо, що вчені виявили іншопланетне життя у Сонячній системі.

Вчені виявили на Венері ознаки життя: хто там може існувати 5.00 5 2