Бізнес
Економіка
Google починає роздавати "сині галочки"
Google експериментує з новою функцією пошуковика, яка може суттєво зменшити взаємодію користувачів з сайтами-підробками.
Деякі користувачі пошуковика Google почали бачити біля деяких сайтів в результатах пошуку "сині галочки". Їх отримують сайти великих компаній, як Meta чи Apple. Такі позначки є свідченням того, що це справжній сайт, а не підробка, що намагається ввести користувача в оману й отримати вигоду від використання впізнаваного бренду, повідомляють Контракти з посиланням на The Verge.
Якщо навести курсор на галочку, з’явиться повідомлення, яке пояснює: "Позначки Google свідчать про те, що ця компанія є тією компанією, якою вона себе називає». Визначення "правильних" сайтів відбувається за допомогою інструменту Merchant Center і ручної перевірки, каже речниця Google Моллі Шахін.
"Ми регулярно експериментуємо з функціями, які допомагають покупцям визначати надійні компанії в Інтернеті, і зараз ми проводимо невеликий експеримент, який показує галочки біля певних компаній у Google", — коментує Шахін.
Google поки офіційно не оголосила про впровадження нової функції. Тож залишається невідомим, коли нею зможуть скористатися всі клієнти компанії.