НОВИНИ ДНЯ: Чому Зеленський бачить у Трампі шанс на завершення війни: The Telegraph дізнався деталі  "Довгі Нептуни" та 30 тисяч дальнобійних дронів: Зеленський розповів про українську зброю  Похолодання в Україні: синоптик розказав, де температура впаде до "мінусів"  У четвер Україні прогнозують погіршення погоди: дощ, сніг та ожеледицю  В Україні 20 листопада буде вітряно, на заході - похолодання та дощ із мокрим снігом  Потепління до +14, але ненадовго: синоптикиня озвучила прогноз погоди в Україні на 19 листопада  Зима близько: де в Україні чекати на сніг в понеділоквсі новини дня
Прес-релізи
Авторинок
21.05.2009 18:49 20189

Поява нової ралійної моделі Ford Fiesta Group R на ралі d'Italia Sardegna

Абсолютно нова ралійна модель Ford Fiesta R2, створена на основі бестселера Ford Fiesta (серійного легкового авто, остання версія якого вийшла в минулому році), була представлена публіці на ралі d'Italia Sardegna. Випущений як заміна надзвичайно успішному ралійному Fiesta ST, цей новий автомобіль виступить проти суперників у міжнародному чемпіонаті Fiesta SportTrophy, а також у місцевих чемпіонатах з ралі.

Fiesta R2 відповідатиме останній редакції правил FIA і задовольнить високий попит споживачів на динамічний, але доступний автомобіль, спроможний відкрити своєму власнику двері до світу авторалі. Хоча автомобіль не буде змагатись у перегонах у Сардинії, він буде їхати попереду учасників як автомобіль безпеки. Керувати ним будуть переможець перегонів FST International Shootout Маттіас Боон (Matthias Boon) з Бельгії та його партнер Массіміліано Бозі (Massimiliano Bosi) з Італії.

M-Sport показав корпус кузова, що розроблявся в рамках проекту R2, на Міжнародній виставці з автоспорту у Великобританії у січні 2009 року. Оскільки це одна з найбільших виставок з автоспорту в Європі, проект викликав значний інтерес та хвилювання як серед потенційних конкурентів, так і серед широкої публіки. Робота над базовою конструкцією автомобіля (результат успішної співпраці інженерів M-Sport і Ford) тепер майже завершена, й інженери виконують комплексну програму випробувань, готуючись до омологації, запланованої на 1 липня 2009 року.

Ралійний Fiesta R2 з п’ятиступінчатою коробкою передач створено на базі Ford Fiesta Sport (Zetec S у Великобританії та Ірландії) з використанням того самого базового двигуна Ti-Vct 1,6 л 120 к. с. (1598 куб. см), що застосовується у виробництві серійної моделі. Автомобіль сконструйовано за допомогою стандартного тюнінг-комплекту, розробленого M-Sport.

Комплект, що застосовується для перетворення звичайного автомобіля на ралійний, включає деталі двигуна, що поліпшують динамічні характеристики, у тому числі поршні, шатуни, розподільні вали, пружини клапанів, форсунки, повітряну коробку, повітряний фільтр, свічі розжарювання і комплект деталей маслоуловлювача. Коробка передач була замінена секвентальною коробкою з диференціалом підвищеного тертя в комплекті з модернізованими гальмами та підвіскою Reiger. Та ідея конструкторів полягала у тому, щоб за винятком цих особливих компонентів в автомобілі було використано багато стандартних компонентів з Ford Fiesta та інших серійних автомобілів Ford – з метою зменшення витрат на виробництво цієї гоночної моделі. Стандартний тюнінг-комплект можна буде придбати в M-Sport в авторизованій точці продажу в країні.

Знання, накопичені в процесі розроблення Ford Focus RS WRC, що отримав титул чемпіону світу, були використані для створення Fiesta R2. Розроблення нової моделі відбувалося від проводом головного інженера M-Sport Кріса Вільямса (Chris Williams), який також був відповідальним за успіх Fiesta ST – автомобіля, що вийшов у продаж у 27 різних країнах.

Минулого місяця M-Sport оголосив розроблення Super 2000 Fiesta для змагань на найвищому спортивному рівні. Ці два автомобілі (Super 2000 і R2) завершать повну лінійку моделей Ford для учасників ралі – від базового рівня до WRC.

Комерційний директор M-Sport Малкольм Вілсон (Malcolm Wilson) заявив:

«Розроблення цього автомобіля останні кілька місяців викликало справжній ажіотаж, і я з радістю повідомляю, що ми, нарешті, змогли показати Fiesta тут, у Сардинії. Безперечно, R2 прийшов на зміну великому попереднику: GpN Fiesta ST все ще часто здобуває перемоги у своєму класі і вийшов на 25 місце у загальному заліку WRC – фантастичний результат для автомобіля малого класу. Досвід і знання, здобуті нашими інженерами під час роботи над ST, стали ключем до перетворення R2 на більш «витончений» автомобіль, який при цьому успадкував від свого попередника міцність і надійність – базові якості, що зробили ST таким популярним. І все це з меншими витратами на виробництво, якщо порівнювати з іншими виробниками гоночних авто».

Директор Ford of Europe Motorsport Марк Дінз (Mark Deans) заявив:

«Те, що M-Sport продовжує роботу, пов’язану зі своїми перегонами Fiesta SportTrophy, – чудова новина, і ми нетерпляче очікуємо появи нової моделі Fiesta на трасі ралі. Стандартна серійна модель заслужено отримує дуже схвальні відгуки, починаючи з моменту її появи на ринку минулої осені. Вона стане ідеальною базою. Я впевнений, що R2 гратиме ключову роль як ідеальний автомобіль початкового рівня. Розробка цього авто – результат завзятої співпраці Ford та M-Sport, і разом з нещодавно оголошеною новою моделлю Super 2000 Fiesta новинка довершить добірку моделей Ford, які допоможуть честолюбним і талановитим гонщикам пройти весь шлях до успіху – від базового рівня до самої вершини автоспорту. І хоча головними перегонами для Ford of Europe залишається Чемпіонат світу з ралі від FIA, ми зробимо все можливе на місцевому рівні для підтримки Fiesta SportTrophy на окремих ринках, і ми бажаємо M-Sport великого успіху з їхніми новими проектами Fiesta».

Оценка материала:

4.20 / 5
Поява нової ралійної моделі Ford Fiesta Group R на ралі d'Italia Sardegna 4.20 5 5
Прес-релізи / Авторинок
21.05.2009 18:49 20189
Еще материалы раздела «Авторинок»
  • Замена масла в авто: зачем нужна, как проводится Замена масла в авто: зачем нужна, как проводится

    Своевременная замена масла – это важный момент в пользовании автомобилем. Производители транспортных средств и специалисты советуют проводить процедуру раз в год; в километраже это приблизительно 15.000 километров. Однако, в первую очередь, все зависит от интенсивности эксплуатации: иногда приходится менять масло чаще.

    Авторинок 14.11.2024 456
  • Економія пального з новими моделями Hyundai: Чи дійсно це можливо? Економія пального з новими моделями Hyundai: Чи дійсно це можливо?

    Чеки з автозаправки – окремий вид болю водіїв. В сімейному бюджеті цей пункт займає не малий відсоток від загальної місячної суми.

    Авторинок 28.10.2024 442
  • Аренда электромобилей в Киеве: экологичное будущее уже сегодня Аренда электромобилей в Киеве: экологичное будущее уже сегодня

    Киев, как столица Украины и крупнейший мегаполис страны, активно движется в сторону экологичных решений в сфере транспорта.

    Авторинок 07.08.2024 456
  • Все про серце автомобіля Все про серце автомобіля

    Автомобіль - це складна механічна система, кожен елемент якої грає важливу роль у забезпеченні надійної та безпечної експлуатації. Центральним компонентом будь-якого авто є його двигун.

    Авторинок 12.07.2024 502
  • Особливості та характеристики Lexus UX Особливості та характеристики Lexus UX

    У світі автомобільної індустрії, компанія Lexus відома завдяки бездоганним поєднанням якості, комфорту та передових технологій. В рамках своєї стійкої репутації, компанія продовжує вражати світ автомобільними новинками. Серед них варто особливу увагу звернути на Lexus UX, який втілює в собі всі елементи, що зробили бренд Lexus таким популярним та впізнаваним. Розгляньмо деякі особливості та характеристики вражаючого електричного автомобіля.

    Авторинок 09.04.2024 477