<
НОВИНИ ДНЯ: "Стратегічно необґрунтований крок": дипломат Брайза про критику Білого дому щодо ударів по НПЗ в РФ  Глава Rheinmetall закликав Німеччину до збільшення військових витрат  Рубані котлети з індички: швидкий рецепт  Скільки витрачати на великодній стіл: українці дали відповідь  Дощі та тепло на Великдень: прогноз погоди в Україні на 5 травня  На саміті миру у Швейцарії розроблятимуть спільну позицію щодо початку переговорів з РФ – ОП  Дефіциту ATACMS не буде: чи це правда і скільки таких ракет є у СШАвсі новини дня
Прес-релізи
Авторинок
21.05.2009 19:49 20176

Поява нової ралійної моделі Ford Fiesta Group R на ралі d'Italia Sardegna

Абсолютно нова ралійна модель Ford Fiesta R2, створена на основі бестселера Ford Fiesta (серійного легкового авто, остання версія якого вийшла в минулому році), була представлена публіці на ралі d'Italia Sardegna. Випущений як заміна надзвичайно успішному ралійному Fiesta ST, цей новий автомобіль виступить проти суперників у міжнародному чемпіонаті Fiesta SportTrophy, а також у місцевих чемпіонатах з ралі.

Fiesta R2 відповідатиме останній редакції правил FIA і задовольнить високий попит споживачів на динамічний, але доступний автомобіль, спроможний відкрити своєму власнику двері до світу авторалі. Хоча автомобіль не буде змагатись у перегонах у Сардинії, він буде їхати попереду учасників як автомобіль безпеки. Керувати ним будуть переможець перегонів FST International Shootout Маттіас Боон (Matthias Boon) з Бельгії та його партнер Массіміліано Бозі (Massimiliano Bosi) з Італії.

M-Sport показав корпус кузова, що розроблявся в рамках проекту R2, на Міжнародній виставці з автоспорту у Великобританії у січні 2009 року. Оскільки це одна з найбільших виставок з автоспорту в Європі, проект викликав значний інтерес та хвилювання як серед потенційних конкурентів, так і серед широкої публіки. Робота над базовою конструкцією автомобіля (результат успішної співпраці інженерів M-Sport і Ford) тепер майже завершена, й інженери виконують комплексну програму випробувань, готуючись до омологації, запланованої на 1 липня 2009 року.

Ралійний Fiesta R2 з п’ятиступінчатою коробкою передач створено на базі Ford Fiesta Sport (Zetec S у Великобританії та Ірландії) з використанням того самого базового двигуна Ti-Vct 1,6 л 120 к. с. (1598 куб. см), що застосовується у виробництві серійної моделі. Автомобіль сконструйовано за допомогою стандартного тюнінг-комплекту, розробленого M-Sport.

Комплект, що застосовується для перетворення звичайного автомобіля на ралійний, включає деталі двигуна, що поліпшують динамічні характеристики, у тому числі поршні, шатуни, розподільні вали, пружини клапанів, форсунки, повітряну коробку, повітряний фільтр, свічі розжарювання і комплект деталей маслоуловлювача. Коробка передач була замінена секвентальною коробкою з диференціалом підвищеного тертя в комплекті з модернізованими гальмами та підвіскою Reiger. Та ідея конструкторів полягала у тому, щоб за винятком цих особливих компонентів в автомобілі було використано багато стандартних компонентів з Ford Fiesta та інших серійних автомобілів Ford – з метою зменшення витрат на виробництво цієї гоночної моделі. Стандартний тюнінг-комплект можна буде придбати в M-Sport в авторизованій точці продажу в країні.

Знання, накопичені в процесі розроблення Ford Focus RS WRC, що отримав титул чемпіону світу, були використані для створення Fiesta R2. Розроблення нової моделі відбувалося від проводом головного інженера M-Sport Кріса Вільямса (Chris Williams), який також був відповідальним за успіх Fiesta ST – автомобіля, що вийшов у продаж у 27 різних країнах.

Минулого місяця M-Sport оголосив розроблення Super 2000 Fiesta для змагань на найвищому спортивному рівні. Ці два автомобілі (Super 2000 і R2) завершать повну лінійку моделей Ford для учасників ралі – від базового рівня до WRC.

Комерційний директор M-Sport Малкольм Вілсон (Malcolm Wilson) заявив:

«Розроблення цього автомобіля останні кілька місяців викликало справжній ажіотаж, і я з радістю повідомляю, що ми, нарешті, змогли показати Fiesta тут, у Сардинії. Безперечно, R2 прийшов на зміну великому попереднику: GpN Fiesta ST все ще часто здобуває перемоги у своєму класі і вийшов на 25 місце у загальному заліку WRC – фантастичний результат для автомобіля малого класу. Досвід і знання, здобуті нашими інженерами під час роботи над ST, стали ключем до перетворення R2 на більш «витончений» автомобіль, який при цьому успадкував від свого попередника міцність і надійність – базові якості, що зробили ST таким популярним. І все це з меншими витратами на виробництво, якщо порівнювати з іншими виробниками гоночних авто».

Директор Ford of Europe Motorsport Марк Дінз (Mark Deans) заявив:

«Те, що M-Sport продовжує роботу, пов’язану зі своїми перегонами Fiesta SportTrophy, – чудова новина, і ми нетерпляче очікуємо появи нової моделі Fiesta на трасі ралі. Стандартна серійна модель заслужено отримує дуже схвальні відгуки, починаючи з моменту її появи на ринку минулої осені. Вона стане ідеальною базою. Я впевнений, що R2 гратиме ключову роль як ідеальний автомобіль початкового рівня. Розробка цього авто – результат завзятої співпраці Ford та M-Sport, і разом з нещодавно оголошеною новою моделлю Super 2000 Fiesta новинка довершить добірку моделей Ford, які допоможуть честолюбним і талановитим гонщикам пройти весь шлях до успіху – від базового рівня до самої вершини автоспорту. І хоча головними перегонами для Ford of Europe залишається Чемпіонат світу з ралі від FIA, ми зробимо все можливе на місцевому рівні для підтримки Fiesta SportTrophy на окремих ринках, і ми бажаємо M-Sport великого успіху з їхніми новими проектами Fiesta».

Оценка материала:

4.20 / 5
Поява нової ралійної моделі Ford Fiesta Group R на ралі d'Italia Sardegna 4.20 5 5
Прес-релізи / Авторинок
21.05.2009 19:49 20176
Еще материалы раздела «Авторинок»
  • Особливості та характеристики Lexus UX Особливості та характеристики Lexus UX

    У світі автомобільної індустрії, компанія Lexus відома завдяки бездоганним поєднанням якості, комфорту та передових технологій. В рамках своєї стійкої репутації, компанія продовжує вражати світ автомобільними новинками. Серед них варто особливу увагу звернути на Lexus UX, який втілює в собі всі елементи, що зробили бренд Lexus таким популярним та впізнаваним. Розгляньмо деякі особливості та характеристики вражаючого електричного автомобіля.

    Авторинок 09.04.2024 381
  • Toyota Camry Elegance проти Elegance+: що краще? Toyota Camry Elegance проти Elegance+: що краще?

    Вивчіть ключові відмінності між Toyota Camry Elegance та Elegance+. Наш огляд допоможе зрозуміти, яка модель краще відповідає вашим потребам у комфорті, економічності та технологіях.

    Авторинок 13.03.2024 303
  • Особенности обслуживания электромотоциклов Особенности обслуживания электромотоциклов

    Обслуживание электромотоциклов необходимо для сохранения их надежной и безопасной работы. Регулярные проверки и обслуживание помогают выявлять и устранять потенциальные проблемы до их возникновения, что повышает безопасность водителя и окружающих на дороге.

    Авторинок 09.03.2024 280
  • Переваги та недоліки автоматичної коробки передач Переваги та недоліки автоматичної коробки передач

    Згідно зі статистикою, у країнах Європи близько 90% машин оснащені АКПП. Автошкола Таурус зосереджується на практичних аспектах водіння, допомагаючи студентам здобути навички для успішного керування автомобілем як з механічною, так і з автоматичною коробкою передач. Зв’язатись з автошколою на осокорках https://taurus-school.kiev.ua/uk/osokorki можна за номером телефону +38 (067) 388-05-14. Філії школи розташовані в різних районах столиці, що дає змогу вибрати найбільш комфортний логістично варіант.

    Авторинок 01.02.2024 264
  • Як перевіряти штрафи за порушення ПДР і вчасно їх сплачувати: короткий лікнеп Як перевіряти штрафи за порушення ПДР і вчасно їх сплачувати: короткий лікнеп

    Понад чотири роки в Україні працює автоматична система фото- і відеофіксації порушень ПДР. Відстежувати наявність штрафів і сплачувати їх можна за допомогою смартфону. Де саме перевіряти інформацію про винесені постанови та як швидко переказувати кошти — розповідаємо далі в статті.

    Авторинок 29.01.2024 370