НОВИНИ ДНЯ: Чому Зеленський бачить у Трампі шанс на завершення війни: The Telegraph дізнався деталі  "Довгі Нептуни" та 30 тисяч дальнобійних дронів: Зеленський розповів про українську зброю  Похолодання в Україні: синоптик розказав, де температура впаде до "мінусів"  У четвер Україні прогнозують погіршення погоди: дощ, сніг та ожеледицю  В Україні 20 листопада буде вітряно, на заході - похолодання та дощ із мокрим снігом  Потепління до +14, але ненадовго: синоптикиня озвучила прогноз погоди в Україні на 19 листопада  Зима близько: де в Україні чекати на сніг в понеділоквсі новини дня
Прес-релізи
Авторинок
12.06.2009 13:59 15337

У столиці з успіхом пройшло Національне Мотор Шоу – Виставка актуальних пропозицій автомобільного ринку SIA-TIR’2009

27-31 травня 2009 року в Києві на території Міжнародного Виставкового Центру (Броварський проспект, 15, ст. м. «Лівобережна») одночасно відбулися два популярних автомобільних експофоруми: 17-й Київський міжнародний автосалон SIA'2009 та автосалон вантажних і комерційних автомобілів TIR’2009.

Організатори: Міністерство транспорту та зв’язку України, Міністерство промислової політики України, Асоціація українських автовиробників «УкрАвтопром», українська виставкова компанія «Автоекспо».

Головні інформаційні партнери: телеканал ІНТЕР, Авторадіо-Україна, журнали «Автоцентр» та «За рулем», Інтернет-компанія МЕТА, офіційний автомобільний телепартнер – Перший Автомобільний телевізійний канал.

Виставка актуальних пропозицій автомобільного ринку SIA-TIR’2009 зібрала під одним дахом легкові та ексклюзивні авто, вантажівки, комерційну автотехніку, пропозиції з сервісу, автозвуку, тюнінгу тощо. Незважаючи на складну економічну ситуацію, стан світового авторинку та скасування цілого ряду виставкових заходів, не лише українського, а й світового масштабу, організатори зробили все, щоб автомобільне свято в столиці України в традиційний час – останній тиждень травня, все ж таки відбулося. Мотор Шоу пройшло як завжди з розмахом, стало очікуваним святом для киян та гостей столиці.

Зрозуміло, показники виставки дещо нижчі, ніж у попередні сприятливі для вітчизняного авторинку часи, проте не настільки разюче відрізняються, як показники рівня продажів авто за рік.

Цьогоріч у спільному Мотор Шоу взяло участь понад 400 компаній з 20 країн світу. Нові автомобілі представляли такі популярні та відомі світові автобренди: CITROEN, DACIA, GEELY, GAZ, GROZ, HYUNDAI, PEUGEOT, LORINSER, RENAULT, SCANIA, SKODA, SSANG YONG, SUBARU, IVECO, ISUZU, КрАЗ, КАМАЗ, БОГДАН, БАЗ, HYUNDAI TRUCK.

«На жаль, учасниками Виставки актуальних автомобільних пропозицій стали не всі автомобільні бренди, представлені в Україні. На те, напевне, у тих, хто не став експонентами є поважні причини. Але ми, організатори, маємо чисте сумління, адже жодна з компаній, що проявила зацікавленість до участі у SIA-TIR’2009 не залишилася без уваги. Всі бажаючі мали можливість на виставці якнайповніше представити свою продукцію та послуги. Вартість виставкової площі не була «каменем спотикання» для автомобільних учасників. Створення автомобільної експозиції дотувалося за рахунок інших проектів компанії АВТОЕКСПО. Адже SIA – свято, обов’язкове як, ВЕСНА і КАШТАНИ, мало відбутися і відбулося», – зазначає Генеральний директор компанії-організатора АВТОЕКСПО Олександр Гаращенко. «Ми впевнені, що ті виробники, представництва, імпортери, дилери, що взяли участь у Київському Мотор Шоу SIA-TIR’2009 незабаром отримають позитивні результати», – продовжує Олександр Миколайович.

Дослідження аудиторії

Заяви керівника компанії-організатора підтверджуються дослідженнями, що проводилися серед відвідувачів Мотор Шоу дослідницьким партнером виставки – компанією TOUCHPOLL Ukraine.

Зокрема, 51,8% опитаних повідомило, що віддають перевагу саме виставкам як найкращому джерелу інформації про автомобілі, (найпопулярнішим джерелом, звичайно ж, виявився Інтернет (58%), а третє та четверте місця відповідно мають преса (31,7%) та ТБ (28%).

Опитування показало ще одне досить важливе спостереження – більше половини опитаних, а саме 50,8% респондентів збираються протягом найближчих 12 місяців придбати автомобіль, причому 76,5% з них – новий.

Організаторів тішить факт розширення аудиторії «глядачів» SIA. Для автосалону, який проводиться щороку вже всімнадцяте, приріст нових відвідувачів у 22,2% – це добрий знак.

Географія гостей Київського Мотор шоу така: 70,8% – жителі Києва, 14,3% – обласних центрів країни, 10,7% – інших населених пунктів України, 0,7% – гості з Європи, 1,1% – жителі країн СНД, 2,3% – прибули з інших континентів.

Медіа на SIA-TIR’2009

Київський автосалон SIA, без сумніву головне Національне Мотор Шоу, не став винятком і SIA-TIR’2009. Цьогорічний автосалон – вже 8-й внесений до міжнародного календаря OICA (переважне число національних Мотор Шоу потрапляють до календаря раз на два роки). У прес-центрі виставок акредитувалися представники 189-ти ЗМІ з України та з-за кордону (Росія, Білорусь). Кількість акредитованих журналістів сягнула рекордної цифри – 400 осіб. «Прослідковується певна тенденція, – повідомляє керівник прес-центру виставок Оксана Кущ, – якщо раніше акредитовувалися в основному ЗМІ та журналісти, які мають відношення до автомобільної тематики, чи ділові медіа, то наразі картина різко змінилася. Велика частина преси, що працювала на SIA-TIR’2009 це представники громадсько-політичних видань, щоденних газет, Інтернет-ресурсів. Компанії, які в змозі навіть в складних економічних умовах провести масштабні експофоруми на зразок SIA-TIR’2009 – викликають зацікавлення у ЗМІ і гордість громадян країни. Створено прецедент, наше Українське Мотор Шоу все ж таки відбулося, – це добрий інформаційний привід для медіа, та привід для українців пишатися цим фактом».

Загалом автосалон висвітлювався в новинах та програмах на 12-ти загальнодержавних телеканалах. На популярному каналі К1 в центральному випуску новин «Один День» о 21.30 протягом всього тижня виходив цикл сюжетів «АВТО шоу», що розповідав про всі розділи виставок. Провідні радіостанції України (більше 10-ти) включили репортажі про виставку до своїх випусків новин. Оперативність інформації забезпечували акредитовані інтернет-ресурси. Зокрема, на запит про SIA-TIR’2009 пошукова система Google видає 29 600 000 згадувань. Протягом днів роботи виставки сайт Мотор Шоу відвідало понад 14 000 користувачів Інтернет. Друковані ЗМІ продовжують готувати матеріали про визначну подію, та надсилають примірники до прес-центру.

Підсумки виставок

Протягом днів роботи виставки актуальних пропозицій автомобільного ринку SIA-TIR’2009 її відвідало понад 140 000 чоловік. Ця вражаюча цифра вкотре засвідчила, що SIA – головна автомобільна подія України і найвідоміший та навідвідуваніший виставковий захід в державі. Змістовні дні роботи пропонували журналістам, фахівцям та пересічним відвідувачам презентації: стендів учасників та нових моделей популярних автівок, новинок ринку сервісу та матеріалів. Cемінари та прес-конференції, тест-драйви, показові виступи каскадерів та уроки водійської майстерності – обов'язкові атрибути Київського Мотор Шоу. «Родзинкою» Мотор Шоу стала експозиція «будинків на колесах», яка перевернула звичне бачення автотуризму в усіх без винятку відвідувачів.

Мобільні, оснащені надсучасною побутовою технікою, з використанням якісних матеріалів та з усіма зручностями, розраховані на різний рівень достатку та кількість відпочиваючих – ці будинки швидко стали улюбленою ділянкою експозиції.

Небачене досі масштабне представлення старовинних, класичних, ексклюзивних, тюнінгованих авто успішно доповнило експозицію нових легковиків і стало одним з головних розділів цьогорічної виставки. Звичайно, підвищений інтерес викликали і стенди присутніх автобрендів. Одразу ж улюбленцем глядачів став концепт HYUNDAI iX-onic, прообраз наступного покоління популярного позашляховика TUCSON. Схвальний відгук професіоналів – перевізників, експлуатаційників, водіїв отримала експозиція комерційної та вантажної техніки на TIR’2009. Вона сяяла новенькими сідельними тягачами від SCANIA, повною лінійкою вантажівок IVECO, пропозиціями для перевізників та будівельників від білоруського МАЗа та для міських і туристичних перевезень від провідних українських виробників – брендів «Богдан» та «Еталон». В останній день роботи виставки відбулася урочиста церемонія закриття SIA-TIR’2009. В присутності відвідувачів та представників компаній-учасниць організатори вручили призи та дипломи.

Головний приз – «Кришталеве колесо SIA’2009», отримала компанія ХЮНДАЙ МОТОРС УКРАЇНА – «За презентацію концепт-кара HUYNDAI iX-onic».

Призами виставки були нагороджені:

Компанія ІЛТА (PEUGEOT), Група компаній АИС (CITROEN, GAZ, GEELY, SSANG YONG), LITEUROFOTO (експозиція стретч-лимузинів власного виробництва), UA-холдинг (SUBARU), АРМА-МОТОРС (RENAULT, DACIA), АТЕЛЬЄ АВТОДИЗАЙНУ, CAR-TUNING, КАРАВАН-ЦЕНТР, ШВАРЦМЮЛЛEР УКРАЇНА, АМАКО УКРАЇНА (IVECO), СКАНІЯ УКРАЇНА (SCANIA), ХІМІЧНИЙ КОНЦЕРН ХАДО, АВТОМЕХАНІКА .

У своїй промові під час церемонії закриття Генеральний директор компанії АВТОЕКСПО Олександр Гаращенко подякував усім співорганізаторам, партнерам та учасникам Мотор Шоу за плідну роботу, результатом якої і стала Виставка актуальних пропозицій автомобільного ринку SIA-TIR’2009.

«Нехай ваші автосалони, шоу-руми, ательє та сервісні центри найближчим часом відвідає така ж кількість фахівців та автолюбителів як у ці виставкові дні, але вже не з метою ознайомлення, а для того щоб придбати автомобіль, обладнання чи замовити послугу», – побажав наостанок Олександр Миколайович.

Організатори бажають усім учасникам, відвідувачам та ЗМІ, щоб вдумлива та кропітка робота під час виставки сприяла встановленню нових партнерських стосунків та зміцненню усталених.

Оценка материала:

3.29 / 7
У столиці з успіхом пройшло Національне Мотор Шоу – Виставка актуальних пропозицій автомобільного ринку SIA-TIR’2009 3.29 5 7
Прес-релізи / Авторинок
12.06.2009 13:59 15337
Еще материалы раздела «Авторинок»
  • Замена масла в авто: зачем нужна, как проводится Замена масла в авто: зачем нужна, как проводится

    Своевременная замена масла – это важный момент в пользовании автомобилем. Производители транспортных средств и специалисты советуют проводить процедуру раз в год; в километраже это приблизительно 15.000 километров. Однако, в первую очередь, все зависит от интенсивности эксплуатации: иногда приходится менять масло чаще.

    Авторинок 14.11.2024 456
  • Економія пального з новими моделями Hyundai: Чи дійсно це можливо? Економія пального з новими моделями Hyundai: Чи дійсно це можливо?

    Чеки з автозаправки – окремий вид болю водіїв. В сімейному бюджеті цей пункт займає не малий відсоток від загальної місячної суми.

    Авторинок 28.10.2024 442
  • Аренда электромобилей в Киеве: экологичное будущее уже сегодня Аренда электромобилей в Киеве: экологичное будущее уже сегодня

    Киев, как столица Украины и крупнейший мегаполис страны, активно движется в сторону экологичных решений в сфере транспорта.

    Авторинок 07.08.2024 456
  • Все про серце автомобіля Все про серце автомобіля

    Автомобіль - це складна механічна система, кожен елемент якої грає важливу роль у забезпеченні надійної та безпечної експлуатації. Центральним компонентом будь-якого авто є його двигун.

    Авторинок 12.07.2024 502
  • Особливості та характеристики Lexus UX Особливості та характеристики Lexus UX

    У світі автомобільної індустрії, компанія Lexus відома завдяки бездоганним поєднанням якості, комфорту та передових технологій. В рамках своєї стійкої репутації, компанія продовжує вражати світ автомобільними новинками. Серед них варто особливу увагу звернути на Lexus UX, який втілює в собі всі елементи, що зробили бренд Lexus таким популярним та впізнаваним. Розгляньмо деякі особливості та характеристики вражаючого електричного автомобіля.

    Авторинок 09.04.2024 477